آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

بازشماری آراء در حوزه بویراحمد و دنا



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, انتخابات

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازشماری و بررسی صندوق‌های انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا خبر داد.

فتاح محمدی در گفت‌و‌گو با تسنیم در یاسوج پیرامون بازشماری و بررسی صندوق‌های انتخابات مجلس دهم در حوزه بویراحمد و دنا اظهار داشت: بازشماری و بررسی صندوق‌های آرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور از پیش از ظهر امروز آغاز شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اطلاعات دقیقی از نحوه بازشماری آرا تا کنون نداریم و بعد از بررسی این هیئت نتیجه به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم در این حوزه غلام‌محمد زارعی با 48 هزار و 816 رأی به‌عنوان منتخب مردم بویراحمد و دنا معرفی شده بود و ستار هدایت‌خواه  با کسب 46 هزار و 180 نفر در جایگاه دوم قرار گرفته بود.

از مجموعه 207 حوزه انتخابی در سراسر کشور صلاحیت 202 حوزه انتخابی از سوی شورای نگهبان تأیید شد و پنج حوزه دیگر هنوز صلاحیت آنها تأیید نشده که حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا یکی از این پنج حوزه‌ است.

 

 اخبار  سیاسی -  تسنیم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------