آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

شریعتمداری : عاقلانه‌ترین برنامه «ترامپ دیوانه» پاره کردن برجام است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,ترامپ

مدیرمسؤل روزنامه کیهان اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام در صورت پیروزی در انتخابات را نعل وارونه دانست و گفت: عاقلانه‌ترین برنامه «ترامپ دیوانه» پاره‌کردن برجام است.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با فارس، درخصوص اظهارات دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه در صورت پیروزی «برجام» را پاره خواهد کرد، این سخنان را «نعل وارونه» دانست و گفت: این اظهارات بر خلاف ظاهر آن، با هدف امیدوار کردن ایران به برجام صورت می‌پذیرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه تصریح کرد: برجام برای آمریکا یک «سند طلایی» است اما برای ایران غیر از خسارت، تحقیر و فریب هیچ دستاورد دیگری نداشته است.

وی در عین حال گفت: عاقلانه‌ترین برنامه «ترامپ دیوانه» پاره کردن برجام است.

شریعتمداری اظهار داشت: کاش دولت محترم نیز بجای کلی گویی‌های اغراق‌آمیز، لااقل به یکی از دستاوردهای برجام اشاره می کرد و برای مردم توضیح می داد که در مقابل آن همه امتیاز نقد و غیر قابل جبران که به حریف داده‌ایم، غیر از چند وعده نسیه چه گرفته ایم؟

وی در پایان با بیان اینکه امریکا این وعده‌های نسیه را هم یکی پس از دیگری انکار می‌کند، «برجام» را یکی از تلخ ترین رخدادهای سال ٩٤ عنوان کرد.


اخبار سیاسی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------