آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

توضیحات لاریجانی در مورد برجام، سوئیفت و لغو سفر روحانی به اتریش در جلسه فراکسیون رهروان



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, لاریجانی

 اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس در جلسه روز یکشنبه ضمن بررسی وضعیت بودجه، گزارش رییس مجلس شورای اسلامی در مورد برجام و برنامه موشکی ایران را استماع کردند.

غلامعلی جعفرزاده با اشاره به جلسه امروز - یکشنبه - فراکسیون رهروان مجلس که با حضور علی لاریجانی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه لاریجانی گزارش مفصلی در مورد برجام ، عهد شکنی‌های آمریکا، برنامه موشکی ایران و ضرورت پرداختن به مسائل دفاعی کشور ارائه داد.

وی افزود: در این توضیحات بیان شد که برجام حرکت رو به جلویی بوده و پیش‌بینی هم می‌شده که آمریکا در جاهایی عهدشکنی داشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد:‌ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه نیز گزارشی در مورد وضعیت بودجه ارائه کرد و همچنین نظرات مختلفی از سوی اعضای فراکسیون درباره‌ حذف سه دهک مطرح شد.

این عضو فراکسیون رهروان مجلس در پایان گفت: همچنین در گزارش مربوط به بودجه روال رسیدگی به بودجه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: رئیس مجلس در جلسه شورای مرکزی اعلام کرد بر اساس اعلام بانک مرکزی، سوئیفت باز است و تجار در این خصوص مشکلی ندارند.

ایرج ندیمی در خصوص جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: این جلسه با حضور علی لاریجانی تشکیل شد و در خصوص دستاوردهای موشکی، پرونده پی ام دی و سوئیفت توضیحاتی داده شد.

نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: رئیس مجلس معتقد بود بر اساس اظهارنظر بانک مرکزی سوئیفت باز است و تجار مشکلی از این نظر ندارند.

وی ادامه داد: رئیس مجلس مهمترین موفقیت برجام را حل پرونده پی ام دی دانست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: علاوه بر این در خصوص لغو سفر رئیس جمهور به اتریش نیز لاریجانی حق را به رئیس جمهور داد و اعلام کرد این اقدام در راستای حفظ منافع جمهوری اسلامی بوده است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت عراق و سوریه در جلسه فراکسیون رهروان گفت: نسبت به پیشرفت‌هایی که در سوریه در پیشروی ارتش صورت گرفته است، ابراز خرسندی شد.

ندیمی با اشاره به بررسی مسئله سفر حج در سال ۹۵، تصریح کرد: اعلام شد که هیچ مشکل ویژه‌ای از سوی عربستان برای حضور حجاج ایرانی در مناسک حج وجود ندارد، اما جمهوری اسلامی ایران دغدغه‌هایی در مورد تامین امنیت حجاج دارد.

وی با اشاره به بررسی بودجه بخش دفاعی، کشاورزی و صادرات در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در خصوص ساز و کاری که کمیسیون تلفیق برای حذف دهک‌های بالای جامعه اندیشیده است بحث‌هایی انجام شد و همچنین مقرر شد اگر نظر دولت بر این است که همچنان سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی ۲۰ تا ۳۰ درصد باشد، نظر مقام معظم رهبری هم اخذ شود.


 اخبار  سیاسی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------