آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

باهنر: مرحله دوم انتخابات بر رنگ و بوی مجلس دهم تاثیر بسزایی دارد



 اخبار سیاسی ,خبرهای  سیاسی , باهنر

 اولین جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در سال ٩٥ عصر روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد.

به گزارش ایسنا ، محمدرضا باهنر در جمع اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است و می تواند بر رنگ و بوی مجلس دهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: قائدتا سال ٩٥ سال سیاسی پردغدغه ای خواهد بود چرا که انتخابات مرحله دوم مجلس دهم و نهایتا تشکیل مجلس دهم و تعیین هیئت رئیسه و کمیسیونها در این سال خواهد بود.

وی از برگزاری کنگره دوازدهم جامعه اسلامی مهندسین در شهریورماه خبر داد و افزود: از اواسط نیمه دوم سال نیز احتمالا فضا به سمت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش خواهد رفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هفتگی شورای مرکزی این تشکل با اشاره به نامگذاری سال ٩٥ توسط مقام معظم رهبری افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت ما از فشارهای اقتصادی است و در این خصوص در برخی حوزه ها باید تصمیمات انقلابی گرفته شود.

وی اظهار داشت : متاسفانه هنوز کارگزاران کشور برداشت مشترکی از اقتصاد مقاومتی ندارند. اما ما لابدّ از بکارگیری سیاستهای اقتصاد مقاومتی هستیم. البته موضع ما حمایت از دولت برای اجرای صحیح سیاستهای اقتصاد مقاومتی و برون رفت از رکود است.

 اخبار سیاسی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------