آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

کاشفی : مردم با همان نگاه آگاهانه 7 اسفند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, کاشفی

 یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم با همان انگیزه‌ای که در دور اول انتخابات شرکت کردند در 10 اردیبهشت هم پای صندوق‌های رای حضور یابند.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با   ایسنا ، با بیان اینکه بخشی از پروژه انتخابات به خوبی انجام شده و این پروژه در مرحله دوم باید تکمیل شود اظهار کرد: مردم با همان نگاه آگاهانه‌ای که در مرحله اول انتخابات شرکت کردند، در مرحله دوم هم حضور یابند و کار نیمه تمام خود را تکمیل کنند.

وی در ادامه افزود: همه شخصیت‌های سیاسی تاثیرگذار و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را برای حضور در دور دوم انتخابات تشویق کنند، زیرا مشارکت بالای مردم پشتوانه خوبی برای دولت ومجلس خواهد بود تا این نهادها با استفاده از این پشتوانه ، مشکلات موجود کشور را حل کنند.

این نماینده پیشین مجلس هم‌چنین با اشاره به انتقادات مخالفان دولت خاطر نشان کرد: آن‌ها بیان می‌کنند که دولت برای حل مشکلات کاری نمی‌کند در حالیکه این مشکلات در دوره حاکمیت همین منتقدان ایجاد شد. اکنون به مجلسی نیاز داریم که از تندروی‌ها فاصله بگیرد و به دولت برای حل مشکلات کمک کند نه اینکه چوب لای چرخ دولت بگذارد. مردم باید این ضرورت را درک کنند و با حضور خود در مرحله دوم انتخابات به تشکیل مجلس معتدل کمک کنند.

کاشفی در ادامه با بیان اینکه اگر مردم در مرحله دوم حضور نیابند از حق خود چشم پوشی کرده‌اند گفت: مجلس نهادی بسیار حساس و مهم است و وظیفه قانونگذاری و نظارت را دارد. مردم این جایگاه سرنوشت ساز مجلس را به خوبی درک کنند و با انگیزه در مرحله دوم انتخابات مجلس حضور یابند.

وی در پایان درباره ترکیب مجلس دهم اظهار کرد: مردم در دور اول انتخابات به کسانی رای دادند که از تندروی مبرا هستند و برای آن‌ها منافع ملی در اولویت است. مردم به چهره های شاخص تندروها رای ندادند و این نگاه در مرحله دوم هم وجود خواهد داشت. اکثریت در مجلس دهم با اصلاح‌طلبان و حامیان دولت خواهد بود و این مجلس، مجلس معتدل است که به دولت برای حل مشکلات کشور کمک می‌کند.

 اخبار  سیاسی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------