آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

کلیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور تصویب شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,بودجه 95

نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه بودجه سال 1395 کل کشور را با 135 رای موافق تصویب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی رسیدگی به کلیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور را آغاز کردند و آن را با 135 رای موافق، 37 رای مخالف و 6 رای ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.


قرار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز بررسی جزییات لایحه بودجه سال 95 کل کشور را آغاز کنند.


بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان ابتدا بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 کل کشور را بررسی می کنند و سپس به بررسی بخش هزینه ای بودجه خواهند پرداخت.


در جلسه صبح امروز مجلس شورای اسلامی 10 نماینده به عنوان مخالف و 10 نماینده به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور سخنرانی کردند.


همچنین محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان نماینده دولت از کلیات لایحه بودجه سال 95 کل کشور دفاع کرد.


حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری لوایح بودجه سال 1395کل کشور و برنامه ششم توسعه را 27 دی ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی اسفندماه پیشنهادهای خود را درمورد این لایحه به کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه کردند و سپس بررسی لایحه بودجه سال 95 کل کشور در کمیسیون های تخصصی مجلس و کمیسیون تلفیق آغاز شد.


رسیدگی به لایحه بودجه سال 1395 در روزهای پایانی اسفند در کمیسیون تلفیق پایان یافت و پس از پایان بررسی در این کمیسیون ، لایحه بودجه سال جاری به جلسه علنی مجلس ارجاع شد.


حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس که ریاست ساعتی از جلسه علنی امروز خانه ملت را برعهده داشت، پیش از انجام رای گیری از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و کمیسیون تلفیق برای ارایه گزارش از بودجه 95 کل کشور تشکر کرد.

 

 اخبار سیاسی  -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------