آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

منصوری‌آرانی: حضور ایران در نشست استانبول معنادار و محوری است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عباسعلی منصوری‌آرانی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور ایران در اجلاس سران کشورهای اسلامی را معنادار و محوری توصیف کرد.

عباسعلی منصوری‌آرانی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به سفر رییس‌جمهور کشورمان به ترکیه برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی، گفت:‌ ایران به عنوان کشوری محوری و ام‌القرای جهان اسلام مطرح است و شرایط ژئوپلیتیک و استراتژیک خوب آن باعث شده که ما را به عنوان کشوری قدرتمند بشناسند.

وی با بیان اینکه حضور ایران در این اجلاس معنادار و محوری است و تاثیرات زیادی خواهد داشت، گفت:‌ دعوت از رییس جمهور برای حضور در اجلاس سران کشورهای اسلامی نشان می‌دهد که کشور ما کشوری مقتدر است.

نماینده مردم کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: رئیس جمهور قطعا درباره موضوع تروریسم و نیاز به وحدت در جهان اسلام صحبت می‌کند که در عین حال ان شاء الله بتواند عقاید و ایده ها را در این اجلاس به یکدیگر نزدیک کند که نمود آن را در قطعنامه پایانی ببینیم.

منصوری آرانی ادامه داد: اکنون در جهان اسلام شاهد مشکلات و اختلافات زیادی هستیم و جریان ها و گروه‌های تروریستی و تکفیری از غرب سرویس می گیرند و برخی کشورهای اسلامی نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند که این اصلا به صلاح جهان اسلام نیست. ایران حتما راه حل هایی برای رفع و حل این مشکلات ارائه خواهد داد که مورد توجه کشورهای حاضر و سایر کشورها که موضوعات این اجلاس را رصد می‌کنند قرار می‌گیرد.


  اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------