آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

عضو فراکسیون رهروان ولایت: تحرکات جلیلی برای حضور در انتخابات 96 آغاز شده است/ اقبالی به جلیلی در عرصه سیاست وجود ندارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  انتخابات 96

پیروز انتخابات بعد بر خلاف حواشی موجود خود آقای روحانی است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت می گوید بعید می دانم اقبالی به آقای جلیلی در عرصه سیاست باشد و قطعا پیروز انتخابات بعد بر خلاف حواشی موجود خود آقای روحانی است.

بهروز نعمتی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در مورد احتمال بازگشت سعید جلیلی به عرصه سیاست گفت: خیلی ها و از جمله آقای جلیلی تحرکاتشان را در عرصه سیاست شروع کرده اند و حتما برنامه هایی در این راستا دارند. انتخابات 96 مطرح است و آقایان احتمالا به صورت جدی قصد حضور در این انتخابات را دارند.
 
وی با بیان این که علاوه بر آقای جلیلی، احمدی نژاد، محسن رضایی و قالیباف نیز خود را برای انتخابات 96 برای رقابت با روحانی آماده می کنند اظهار داشت: ترافیک نامزدها سنگین است و نامزدها برای حضور در انتخابات 96 عزم جدی دارند.
 
وی درباره توئیت جلیلی مبنی بر این که اگر جای روحانی بودم برجام را امضا نمی کردم، گفت: اگر آقای جلیل هم رئیس جمهور بود باید قانون را اجرا می کرد و در غیر این صورت خلاف قانون عمل کرده بود.
 
نعمتی گفت: بعید می دانم اقبالی به آقای جلیلی در عرصه سیاست باشد و قطعا پبروز انتخابات بعد بر خلاف حواشی موجود خود آقای روحانی است.
 
 اخبار  سیاسی -  نامه نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------