آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مخالفان برجام اعتقادی به منافع ملی ندارند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: رسانه ملی بودن صدا و سیما زیر سؤال رفته است چرا که عملکرد جانبدارانه‌ای از خود نشان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق کاملان در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به هجمه‌های اخیر رسانه‌های مخالف دولت به بهانه انتقاد از برجام و توافق هسته‌ای، اظهار داشت: این نوع موضع‌گیری‌ها علیه دستاوردهای ملی مانند برجام را عامه مردم نمی‌پذیرند و اینان خود را خسته می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رسانه‌ها فقط مخاطبان معدود و خاصی دارند و اکثریت مردم نسبت به آنان بدبین هستند، گفت: مردم مخاطب این رسانه‌ها نیستند چرا که مرض‌های این رسانه‌ها و پشت پرده اقدامات آنان که تلاش برای رسیدن به منافع شخصی و جناحی، حتی به قیمت عبور از منافع ملی است را می فهمند.

عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مخالفان برجام اعتقادی به منافع ملی ندارند،افزود: ‌ برجام و توافق هسته‌ای به ذائقه افراطیون خوش نیامده و به همین جهت مزاحمت‌هایی برای دولت ایجاد می‌کنند. مردم هم نیت خودخواهانه آنان را می‌فهمند و شاهد آن نیز این است که دیدیم در انتخابات اخیر، هر جایی که یک مقدار فضا باز بود و کاندیداهای همسو با دولت وجود داشتند، مردم اکثریت آن‌ها را برگزیدند.

وی با بیان اینکه رسانه ملی بودن صدا و سیما زیر سؤال رفته است، گفت: صدا و سیما مدعی است که رسانه ملی است اما باید پرسید که تا چه میزان مردم مخاطب آن هستند و برای دریافت اطلاعات مطمئن به آن رجوع می‌کنند و از سوی دیگر چه مقدار از مردم برای دریافت اخبار و اطلاعات خود به منابع دیگر از جمله شبکه‌های مجازی یا کانال‌های ماهواره‌ای روی آورده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین کاملان با بیان اینکه عملکرد رسانه‌های افراطی حتی با سخنان رهبری سازگاری ندارد، گفت: ‌ این رسانه‌ها مدعی هستند که ما از رهبری دفاع می‌کنیم و حرف‌هایی را می‌شنویم و بر اساس آن عمل می‌کنیم؛ که به نظر من با آن چیزی که این رسانه‌های افراطی عمل می‌کنند سازگاری ندارد، چرا که ایشان بارها از تیم مذاکره کننده حمایت کردند.


 اخبارسیاسی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------