فرمانده کل ارتش: برخی نیروهای ارتش داوطلبانه به سوریه اعزام شدند / ارتش مسئولیتی در کمک‌ مستشاری ندارد



 اخباسیاسی ,خبرهای  سیاسی,فرمانده کل ارتش

فرمانده کل ارتش گفت:‌ برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ ۶۵ نیز در میان آنها باشند.

فرمانده کل ارتش گفت:‌ برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ ۶۵ نیز در میان آنها باشند.

به گزارش  انتخاب  به نقل از خبرگزاری ها، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم سی و هفتمین سالگرد شهادت امیرسپهبد شهید محمد ولی قرنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حضور تکاوران ارتش ایران در سوریه و اینکه آیا این حضور مستشاری است یا خیر گفت: ارتش در کمک‌های مستشاری به سوریه مسئولیت ندارد و تنها سازمانی در کشور وجود دارد که این اقدامات را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که قبلا اعلام شده از تیپ 65 ارتش به سوریه رفته‌اند،‌ افزود:‌ هیچ وقت ادعا نکردیم که تیپ 65 نوهد در آنجا وجود دارد، بلکه برخی از داوطلبان به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان مسئول هستند و ممکن است از تیپ 65 نیز در میان آنها باشند.

فرمانده کل ارتش درباره خرید تسلیحات جدید از روسیه و اینکه آیا اس 300 تحویل ایران داده شده یا خیر، تصریح کرد:‌ به هر حال هر سلاح جدیدی که خریداری می‌شود قبل از آن تست خواهد شد.


 اخبار  سیاسی -  انتخاب

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------