آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

اتهام پراكني نماينده ناكام!



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,عراقچی و کوچک  زاده

مهدي كوچك زاده، از زماني كه بر كرسي نمايندگي مردم تهران در مجلس نشست، همواره با سخنان چالشي و انتقادات تند، شهره خاص و عام بوده است. او حتي ابايي هم از اين ندارد كه آن سخنان را در ملا عام بگويد. شايد آخرين مورد اظهارات جنجالي او، سخناني باشد كه در مجلس و در درگيري لفظي با سردار ديپلماسي ايران، محمدجواد ظريف بر زبان جاري ساخت و كلمه «خائن» را به كار برد. اما انگار مهدي كوچك زاده، عصبانيت زيادي از اعضاي تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران در دل دارد. دلواپسي همراه با عصبانيتي كه حتي از نوه سيد عباس عراقچي نيز دريغ نمي‌كند.

در افشاني در اينستاگرام عباس عراقچي
ديروز مهدي كوچك زاده، سري به صفحه اينستاگرام سيد عباس عراقچي، معاون امور حقوقي و بين‌الملل وزارت امور خارجه و عضو تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي زد و زير تصويري كه عراقچي، نوه‌اش را در آغوش گرفته است، او را به شكل شگفت‌انگيزي نواخت! كوچك‌زاده، زير اين تصوير كه قريب به سه ماه پيش آپلود شده بود، نوشت: «شهداي حرم هم فرزندان زيبايي دارند. بسيار دوست داشتني‌تر از فرزندان بزرگ شده با دلارهاي وزارت خارجه!» كمتر مخاطبي متوجه منظور كوچك‌زاده شد. آيا او انتظار داشت نوه عراقچي كه هنوز حتي به راحتي نمي‌تواند گام بردارد اسلحه به دست گيرد و به جمع مدافعان حرم بپيوندد؟

كوچك‌زاده دنبال چه مي‌گردد؟
كوچك‌زاده زماني گفته بود كه روزنامه‌هايي غير از كيهان را نيز مي‌خواند تا بداند ضد انقلاب به چه چيز فكر مي‌كنند و در پي چه هستند! سوال اينجاست كه كوچك زاده، زير عكس عباس عراقچي و نوه اش، دنبال چه مي‌گردد؟! آن هم پستي كه سه ماه از انتشار آن گذشته است! گذشته از آن، كامنت دو پهلوي كوچك زاده، مي‌تواند موضوعات تلخي را متوجه او كند. تا آن‌جا كه مي‌دانيم، وزارت امور خارجه كشورمان، با وجه رايج مملكت، به كارمندانش حقوق مي‌پردازد. يعني با ريال نه دلار! پس «دلار‌هاي وزارت خارجه» به وزارت خارجه كدام كشور دلالت مي‌كند؟! كوچك‌زاده با اين كامنت عليه عراقچي، تلويحا او را به دريافت دلار متهم ساخته است!

واكنش كاربران صفحه عراقچي
كامنت كوچك زاده، نخستين و آخرين كامنت او زير تصوير عباس عراقچي و نوه‌اش نبود. دنبال‌كنندگان صفحه عراقچي در اينستاگرام، واكنش‌هاي متفاوتي به كامنت كوچك‌زاده داشتند و در مقابل، كوچك‌زاده پاسخ بعضي از آنها را نيز داد كه تا زمان تحرير اين گزارش، تعداد كامنت‌ها به بيش از پنج هزار مي‌رسيد! يكي از كاربران نوشت: «آقاي كوچك زاده، انتخابات هفتم اسفند پاسخ خوبي به طرز فكر شما بود. »

 

كاربر ديگري نوشت: «اگه مي‌خواهي مردم و بچه‌هاي مردم آرامش داشته باشند، مدتي روزه سكوت بگير كه خيلي برات واجب است» كوچك‌زاده در جواب كاربري كه از او خواسته بود در صفحه خودش به اظهارنظر بپردازد، چرا كه در صفحه عراقچي كسي مشتاق خواندن نظرات او نيست، نوشت: «شما نخونين. من براي مخاطبي كه مي‌دانم مايل است بخواند، نوشتم. » كوچك‌زاده در جواب كاربر ديگري نوشت: «من از ديدن تصوير كودك عصباني نمي‌شم. از سوءاستفاده از معصوميت چهره كودك براي توجيه رفتارهاي توجيه ناپذير مرتبط با منافع ملي و سوءاستفاده‌كننده بيزارم. » نماينده مجلس نهم در پاسخ كاربر ديگري، باز هم دولت را به وادادگي متهم كرد و نوشت: «شك ندارم اگر اين سياست وادادگي و عقب‌نشيني ادامه يابد، گرگ‌ها آرامش فرزندانمان را خواهند گرفت. اين مسير وادادگي و لبخند به گرگ‌ها، آنها را به طمع تصاحب همه‌چيز از طريق تحميل جنگ مي‌اندازد. آن وقت براي حسرت خوردن دير است!»

كوچك‌زاده در برابر منتقدان، صفحه‌اش را بست
مهدي كوچك‌زاده كه چند ساعتي را بلا انقطاع به جدل با كاربران صفحه عراقچي پرداخت، در نهايت صفحه اينستاگرام خود را به حالت شخصي درآورد تا منتقدانش به صفحه او راهي نيابند. گرچه وقتي با حجم عظيمي از كامنت‌هاي مخالف خود مواجه شد، در پستي به منتقدانش پاسخ داد! اما به جهت ادبيات خاص مهدي كوچك زاده، از آوردن پست آخر او معذوريم! هرچند همگان با لحن و بيان او آشنا هستند و مي‌دانند كه منتقدان را چگونه مي‌نوازد و خبرنگاران را چطور مورد عنايت خود قرار مي‌دهد! اما سوال اينجاست كه نامزد ناكام انتخابات هفتم اسفند، از بحث و جدل با كاربران صفحه فرد ديگري، چه هدفي را دنبال مي‌كرد؟

نتايج انتخابات را نصب العين خود كنيد!
كوچك‌زاده ۵۸ ساله، شايد گمان نمي‌برد كه در انتخابات هفتم اسفند، چنان نتيجه مفتضحانه‌اي نصيب او و هم طيفانش شود. او كه از حوزه انتخابيه تهران، نامزد شده بود، از مجموع ۳۴۴۰۹۶۸ راي، توانست تنها راي ۴۶۵۲۱ نفر را كسب كند و در شكستي تلخ، در بين شصت نفر دوم ليست تهران نيز قرار نگرفت و شصت و چهارم شد.

 

او كه در دوران مذاكرات هسته‌اي توسط دولت تدبير و اميد، از هيچ كوششي براي به شكست كشاندن آن دريغ نكرد، پاسخ سختي از مردم تهران به جهت تلاش‌هايش در مسير ضربه زدن به دولت گرفت. شايد بهتر باشد مهدي كوچك زاده، به جاي اين روش، در خلوت خود نگاهي به نتايج انتخابات هفتم اسفند كند و آن را نصب العين خود سازد تا دريابد مردم چطور فكر مي‌كنند و از نماينده خود چه مي‌خواهند. شايد كوچك‌زاده دريابد كه براي كسب نظر مردم، هجمه به صفحه يك از اعضاي محبوب تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي، نه تنها بر محبوبيت او اثري نمي‌گذارد، بلكه مردم مطمئن مي‌شوند كه نظير كوچك زاده‌ها، چگونه منافع جناحي برايشان ارجح‌تر از هر چيزي است!

 

 اخبار سیاسی  -  آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------