آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

امیر محبیان : اگر دولت در انتخابات دخالت داشت، چرا اصلاح طلبان در مشهد و اصفهان پیروز نشدند؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , محبیان

امیر محبیان :
اگر دولت در انتخابات دخالت داشت، چرا اصلاح طلبان در مشهد و اصفهان پیروز نشدند؟ / حداد اگر مستندی دارد رو کند / اصولگرایان در انتخابات فقط خود را به شعار بستند

اصلاح طلبان از مدتها برنامه های جامع خود را اماده کرده بودند و طبق این برنامه ها پیش می رفتند، در حقیقت، اینگونه نبود که یه شبه برنامه بریزند و پیروز شوند.

امیر محبیان تحلیلگر اصولگرا به سخنان روز گذشته حدادعادل واکنش نشان داد.

محبیان در گفتگو با  انتخاب  در رابطه با اظهارات حدادعادل مبنی بر پیروزی اصلاح طلبان در تهران با اختلاف جزئی، اظهار داشت: نمی توان به این حرف بسنده کرد؛ به دلیل اینکه اصلاح طلبان از مدتها برنامه های جامع خود را اماده کرده بودند و طبق این برنامه ها پیش می رفتند، در حقیقت، اینگونه نبود که یه شبه برنامه بریزند و پیروز شوند.

وی در واکنش به ادعای حدادعادل در مورد دخالت دولت در انتخابات گفت: درمورد مصادیقش من اطلاعی ندارم. طبیعتا آقای حداد عادل مصادیقی را عنوان کردند، ولی آن چیزی که اهمیت دارد این است که در حوزه انتخابات مجلس اگر دولت به هر نحوی بخواهد به گونه ای در انتخابات تاثیرگذاری داشته باشد، عملا دموکراسی مخدوش می شود، دوم اینکه، احتمال به وجود آمدن نوعی دیکتاتوری در عمل است؛ چون باید مجلس بتواند به صورت مستقل به حسب رای مردم انتخاب شود.

محبیان ادامه داد: من در مورد اینکه دولت در انتخابات وارد شده مستندی ندارم، خود آقای حداد که این را مطرح کرده مستنداتش را باید رو کرده و ارائه کند.

وی گفت: دولت برگزار کننده است، اما اینکه دولت در انتخابات تاثیرگذاری آنچنانی داشته باشد که نتیجتا یک جریان پیروز و یک جریان شکست خورده باشد از ظواهر انتخابات چنین چیزی بیرون نمی آید.

این تحلیلگر اصولگرا اضافه کرد: اگر سخنان آقای حداد درست نباشد، هم شورای اصولگرایان و شخص ایشان باید درباره صحبتی که کردند توضیح بدهند که چرا این اظهارات را به زبان آورده و مستنداتشان دراین زمینه دقیق نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت در انتخابات دخالت داشت چرا اصلاح طلبان فقط در تهران پیروز میدان شدند ولی در شهرهای بزرگ دیگر مثل مشهد اصفهان و.. این اتفاق نیفتد باید بگویم که اصولگرایان در جاهایی از کارشان بی دقتی کردند و بیشتر خودشان را به شعار بستند.

محبیان با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس گفت: من فعلا برنامه ریزی جدی از طرف اصولگرایان برای دور دوم انتخابات ندیدم، امیدوارم آن ها هر چه سریعتر خودشان را برای این شرایط آماده کنند .

 اخبار سیاسی  -  ایسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------