آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

ابوترابی‌فرد : اقدامات آمریکا در تقابل جدی با روح برجام است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, ابو  ترابی

نایب‌ رئیس مجلس گفت: مصادره اموال ایران با روح همه قوانین و مقررات بین‌المللی و استقلال بانک‌های مرکزی در تعارض جدی و آشکار است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نقض برجام با مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران توسط آمریکا اظهار داشت: در اینکه آمریکایی‌ها اقداماتی داشتند که در تقابل جدی با روح حاکم بر برجام است، تردیدی نیست.

وی برهمین اساس تصریح کرد: اقدام اخیر آمریکایی‌ها در مصادره 2 میلیارد دلار از اموال جمهوری اسلامی ایران با روح همه قوانین و مقررات بین‌المللی و استقلال بانک‌های مرکزی در تعارض جدی و آشکار است؛ این اقدام یک راهزنی و زیاده‌خواهی از سوی دستگاه قضایی آمریکاست که متأسفانه مورد حمایت دولت آمریکا نیز واقع شده است.

نایب‌رئیس مجلس با تأکید بر اینکه رفتارهای آمریکا و دیگر طرف‌های معاهده برنامه جامع اقدام مشترک باید مورد رصد دقیق قرار بگیرد، گفت: وزارت خارجه و شورایی که برای این مهم در شورای عالی امنیت ملی مسئولیت یافته است، باید موضوع را رصد کنند و مجلس شورای اسلامی نیز از تمام ظرفیت خود برای احقاق حقوق ملت ایران استفاده خواهد کرد.

 

 اخبار  سیاسی -   تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------