آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

انصاری : دولت بر مبنای قانونی در انتخابات دخالت دارد/ بیان ادعای بی‌اساس کاری ندارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انصاری

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت و وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و بر مبنای قانون در انتخابات دخالت دارد، گفت: از بیان ادعاهای بی‌اساس باید پرهیز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر حداد عادل مبنی بر دخالت دولت در انتخابات اظهار داشت: ادعا که کار ساده‌ای است و هر کسی می‌تواند آن را مطرح کند، اما اگر مدرکی دارند باید ارائه کنند و از بیان حرف‌های بدون سند و مدرک پرهیز شود.

او خاطر نشان کرد: دخالت دولت در انتخابات به عنوان اجرای انتخابات وجود دارد؛ یعنی دولت انتخابات را قانونی و به نحواحسن همانند مرحله اول انتخابات برگزار می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: بحمدالله انتخابات مرحله اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌گونه‌ای برگزار شد که نه یک مورد ناامنی داشتیم و گزارش شد و نه یک مورد به طور آشکار و بیّن، تخلف وسیع‌، تعیین کننده و تاثیرگذار وجود داشت؛ لذا همه حوزه‌های انتخابیه در مرحله اول تایید شدند و حتی یک مورد  هم ابطال صندوق یا ابطال حوزه انتخابیه نداشتیم.

او گفت: در دومین مرحله انتخابات مجلس دهم نیز براساس تاکید جناب آقای روحانی رئیس جمهور و برنامه‌ریزی دقیق وزارت کشور دولت، صرفا امانت‌دار بود و سعی کرده انتخابات را با ضوابط قانونی برگزار کند؛ لذا انتخابات مرحله دوم در نهایت آرامش برگزار شد.

انصاری اضافه کرد: بنابراین دخالت دولت یعنی وزارت کشور در انتخابات به عنوان مجری انتخابات مبنای قانون است و اگر کسی خلاف این موضوع را ادعا دارد، باید دلایل و مدارک خود را نیز ارائه کند؛ طبعا در این صورت خود دولت قبل از هر کس دیگری رسیدگی‌های لازم را خواهد کرد و اگر موردی وجود داشته باشد برخوردهای لازم نیز صورت خواهد گرفت.

 

 اخبار  سیاسی -   ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------