آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مسعود پزشکیان: از ایجاد اختلاف بین حامیان عارف و حامیان لاریجانی مردم لطمه می‌خورند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  مسعود پزشکیان

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: از ایجاد اختلاف میان حامیان لاریجانی و حامیان عارف، مردمی که با امید به حل مشکلات‌شان به این اشخاص رأی داده‌اند، لطمه می‌خورند.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا  تصریح کرد: در مورد عملکرد رئیس مجلس نه می‌توان آن را مثبت و نه آن را ایده‌آل ارزیابی کرد اما در بزنگاه‌هایی که برخی‌ به دنبال این بودند که مجلس را فرمایشی جلوه دهند و یا به دنبال منافع خاص بودند لاریجانی مثبت عمل کرد.

وی افزود: مدیریت ایشان در مورد موضوع برجام نمونه‌ است؛ مجلس تصمیماتی گرفت که اشخاصی که دلواپس بودند دلواپس‌تر شدند و منطق مجلس با خواست مردم پیش رفت و مردم نیز با رأی خود نشان دادند که این نوع دلواپسی‌ها را نمی‌پذیرفتند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نیازهای مردم و انتظارات مردم از مجلس آینده گفت: آن‌چه که مهم است و من فکر می‌کنم باید همه جریان‌های پیروز در انتخابات به آن توجه کنند مشکلات معیشتی و اقتصادی است. در همه جریان‌ها،‌ فراکسیون‌ها، تیم‌ها و لیست‌ها باید راهکار عملی برای دغدغه‌های مردم داشته باشیم و باید از ظرفیت‌های خود و با بکارگیری خرد جمعی این مشکلات را مرتفع سازیم.

نماینده مردم تبریز تاکید کرد:‌ قطعا راه حل این مشکلات جدل و مباحثه بر سر ریاست مجلس نیست بلکه راه حل این است که همه با هر نگاه و گرایشی بنشینند و با استفاده از ظرفیت‌های فکری و فنی کشور و افراد باتجربه یک راه درست و علمی را برای قانون‌های کارآمد بکار گیرند و دولت را ملزم به اجرای یک قانون کارشناسی و کارآمد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان برای به کرسی نشاندن حرف‌های شخصی و بدون پشتوانه علمی و منم منم کردن گذشته است؛ باید تلاش کنیم راه درست را از لسان هر جریانی استخراج کنیم و به کار بگیریم و بدانیم اگر یک جریان بخواهد بدون استفاده از توان کارشناسی و خرد جمعی پیش رود و نتواند در حل مشکلات مردم موفق باشد اقبال عمومی را از دست خواهد داد و نگاه مردم به آن‌ها تغییر خواهد کرد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------