آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

پورمحمدی:کسانی که امروز دولت را به کم کاری در مبارزه با فسادمالی متهم می کنند،چرا دیروز ساکت بودند؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,مصطفی پورمحمدی


  حجت الاسلام المسلمین مصطفی پورمحمدی به روزنامه ایران گفت:مدعیان می‌گویند دولت در بخش اقتصادی و مبارزه با فساد موفق عمل نکرده و در این خصوص حتی اتهام‌هایی را متوجه دولت کرده‌اند.

بله، افرادی که اطلاعی ندارند یا کم اطلاع دارند وارد این  بحث‌ها می‌شوند که البته یک عده برای تخریب  و جوسازی علیه دولت اتهام زنی می‌کنند. من تخلف را رد نمی‌کنم و حتماً حرکت‌های مجرمانه اتفاق می‌افتد که باید به دادگاه برود و مرتکب نیز  به اشد مجازات هم برسد. اما کسی دولت را ناروا محکوم نکند، ما با تمام انرژی آمدیم جلوی تخلف را بگیریم و داریم این  کار را در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهیم.

در خصوص ساماندهی  بیمه و مؤسسات بانکی  خیلی کار شد.  این مؤسسات اعتباری و  بانکی  صدها و میلیون‌ها نفر مشتری و سپرده‌گذار دارند. چطور در گذشته  آنهایی که پخش میکروب و ویروس فساد مالی   می‌کردند، در مورد آنها هیچ حرفی نمی‌زنند،  بلکه در آن ایام از این وضع نابسامان هم  حمایت هم می‌کردند. اکنون هم سکوت کرده‌اند. سکوت مدعیان چه معنایی دارد ؟

  چرا نمی‌گویند این همه فساد در کشور چگونه  به‌وجود آمده و  پراکنده  شده است، اما حالا خیلی صداهایشان را  بلند و با اتهام زنی به دولت و جوسازی می‌گویند کار اساسی در کشور انجام نشده است، این خیلی بی‌انصافی است. دولت هنوز پاکسازی  ویروس‌های قبلی را تمام نکرده است. باید همه انصاف را رعایت کنیم. به هر حال دولت حریمش گسترده است و  برخی مشکلات به جای مانده هم زیاد، جای تعرض و نقد و اعتراض هم کم نیست اما باید انصاف را رعایت کرد.

  اخبار  سیاسی  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------