آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

فاضل میبدی: القای تک دوره ای بودن ریاست جمهوری روحانی کار نادرستی است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, فاضل میبدی

در مجموع بسیار امیدوارم که تنش هایی که سابقا بین دولت و مجلس به وقوع پیوست در مجلس آینده اتفاق نیفتد.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ، با اشاره به تخریب دستاوردهای داخلی و خارجی دولت یازدهم و القاء تک دوره ای بودن ریاست جمهوری روحانی گفت: کار نادرستی است که تبلیغ کنیم که دولت تک دوره ای است.اگر اصولگرایان یک دولت پاسخگو داشتند که در این چند سال به تجربه رسیده بودند امکان داشت مجددا پیروز شوند.

به گزارش  اسکانیوز ، حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی پیرامون قدرت تعامل مجلس یازدهم گفت: نمایندگانی که به مجلس دهم راه یافتند اکثرشان اهل اعتدال و میانه روی هستند و انتظار می رود در رقابت میان کسانی که می خواهند به عنوان رئیس مجلس نامزد شوند تعاملی وجود داشته باشد تا مشکل پیش نیاید و دیگران سوءاستفاده نکنند و روابط سالم و دوستانه صورت گیرد لذا اگر تعامل برای رقابت ریاست مجلس به وجود نیاید ممکن است مانند گذشته مجلس دو قطبی شود.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: اختلاف سلیقه باید وجود داشته باشد, ولی اگر مجلس باز دو قطبی شود امکان دارد کارها به مشکل بخورد. بنابراین گزینه های مطرح ریاست مجلس باید مسالمت آمیز و دوستانه رقابت کنند و نمایندگانی که می خواهند به آنها رای دهند براساس صلاح دید کشور-،دولت و مجلس این کار صورت گیرد.

او تاکید کرد: در مجموع بسیار امیدوارم که تنش هایی که سابقا بین دولت و مجلس به وقوع پیوست در مجلس آینده اتفاق نیفتد.

فاضل میبدی با اشاره به عدم اقبال مردم در دور دوره انتخابات به اصولگرایان گفت: در فلسفه قاعده ای به نام فلسفه "قسری" وجود دارد،بر این مبنا که حرکتی که خلاف طبیعت و قاعده زمین باشد حرکت قسری و غیرطبیعی است و دوام ندارد و در نهایت هم شکست می خورد.

استاد دانشکده مفید قم بیان کرد: بر این باورم که حرکت اصولگرایان در زمینه اخلاق و اقتصاد و سیاست حرکت قسری و معکوس بود و اگر اصولگرایان در مسیر خواسته مردم به ویژه در مساله همکاری با دولت و سیاست خارجی، برجام حرکت میکردند،شانس پیروزی داشتند، اما به دلیل اینکه در برابر جریانی ایستادند که خود مردم پشت آن بودند طبیعتا آنها منجر به شکست شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------