آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

چرا لاریجانی در همایش دیروز اصولگرایان شرکت کرد؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, لاریجانی

 

 شاید برخی اینگونه بیان کنند که مگر لاریجانی به‌صورت مستقل در انتخابات شرکت نکرده بود پس چرا در نشست اصولگرایان حضور داشته است؟

 به  گزارش  آرمان؛در پاسخ بايد اذعان داشت بايد به محتواي سخنراني لاريجاني در اين نشست توجه داشت كه نوعي توصيه يا اگر جدي‌تر تلقي شود اتمام حجت بود. به غير از اين يوسفيان ملا يكي از منتخبان مجلس دهم گفته است كه اين نشست براي لاريجاني برگزار شده است كه از اين اظهارات اينگونه مي‌توان برداشت كرد كه اصولگرايان پشيمان از رفتار خود اكنون از اعلام استقلال لاريجاني احساس خطر كرده و به هر نحوي سعي در بازگرداندن او به اردوگاه اصولگرايي دارند.

رئيس مجلس در اين مراسم با تاكيد بر لزوم داشتن روحيه انقلابي در بين افراد به‌ويژه مسئولان گفت: ما نيازي به گروه‌هاي سياسي بيرون نداريم كه بخواهد خودشان را در مجلس بيندازند، در مجلس افراد نخبه‌اي هستند و پس ديگر چه نيازي به پدربزرگ‌هاي سياسي بيرون داريم. علي لاريجاني افزود: در ابتداي پيروزي انقلاب با تدابير امام (ره) توانستيم از بحران‌ها بيرون آييم و در جنگ هم با تدابير ولايت فقيه پيروز شديم و پايان جنگ هم با تدابير ولايت فقيه به اتمام رسيد بعد از امام (ره) نيز رهبر انقلاب طوفان‌ها را حل كرد و با تدابير ايشان اتفاقات مختلفي مديريت شد.

رئيس مجلس با تاكيد بر اينكه منافع و موضوعات مربوط به امنيت كشور بايد بر منافع شخصي و گروهي ارجحيت پيدا كند،‌ گفت: ‌بايد بر منافع و امنيت ملي تمركز داشت چون اين موارد ديگر جاي چانه‌زني ندارد. گروه‌هايي كه توجه به اين موضوعات ندارند كشور را دچار چالش كردند و اين در اوايل انقلاب ديده مي‌شد. گاهي اين گروه‌ها مرزهاي منافع ملي را خوب تشخيص نمي‌دادند و با اين موضوعات بازي مي‌كردند. در برابر منافع و امنيت ملي بايد از مسائل و منافع خود گذشت. وي افزود: تقسيم بندي‌ها در فضاي سياسي دردي از كشور دوا نمي‌كند و براي مجلس هم مفيد نيست. برخي اصرار دارند كه سايه اين گروه‌هاي سياسي بيرون را در مجلس بيندازند؛ حال مگر چقدر از آنها بهره برديم كه سايه آنها را در مجلس بيندازند؟ ما به گروه‌هاي سياسي بيرون نياز نداريم. ما به روحيه واقعي مكتبي انقلابي نيازمنديم كه ربطي به اين گروه‌هاي سياسي بيروني ندارد.

وي خطاب به منتخبان گفت: شما افراد نخبه هستيد. پس چه نيازي به پدربزرگ‌هاي سياسي بيرون داريم كه به ما چيز ياد بدهند. شما افراد بالغ هستيد و امروز در صحنه ايران مهم آن است كه به اين نتيجه برسيم كه انقلاب حركت ريشه‌اي و مبنايي است و روحيه انقلابي لازم است. رئيس مجلس در بخش ديگري با تاكيد براينكه چاره‌اي جز فراگير كردن اقتصاد و دادن آن به مردم نداريم، گفت: اقتصاد با رويكرد اقتصاد مقاومتي بايد مردمي شود، چون كشورهاي همسايه ما به سرعت در حال پيشرفت هستند و بايد ما با مردمي كردن اقتصاد و با تكيه بر سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در راه پيشرفت حركت كنيم

اخبار  سیاسی  - آرمان  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------