آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پیش بینی مسعود پزشکیان از انتخابات ریاست مجلس



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پزشکیان

مجلس به سمت علی لاریجانی کشیده خواهد شد / لاریجانی و عارف اخیرا در مورد ائتلاف، بایکدیگر دیدار کرده اند / نمی توان از اقدامات بزنگاه لاریجانی چشم پوشید / یکی از این دو بزرگوار باید کنار بکشند

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس پیش بینی کرد که علی لاریجانی رئیس آینده خانه ملت خواهد شد.

پزشکیان در گفتگو با انتخاب  اظهار داشت: باتوجه به اقدامات ممتاز و ارزنده دکتر لاریجانی در مجلس گذشته، به نظر می آید مجلس به سمت ایشان کشیده خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه خاطرنشان کرد: البته باتوجه به اینکه در این دوره اصلاح طلبان اکثریت را در اختیار گرفته اند، قاعدتا فضا به سمت آقای عارف هم هست، اما نمی توان از اقدامات بزنگاه اقای لاریجانی برای دولت چشم پوشی کرد.

وی افزود: امسال سال اخر دولت اقای روحانی است، بنایراین سالی بسیار حساس به شمار می رود، بنابراین ریاست مجلس را هم باید کسی برعهده بگیرد که بتواند دولت را همراهی کند.

پزشکیان در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد احتمال ائتلاف عارف و لاریجانی گفت: ظاهرا آقایان عارف و لاریجانی در این مورد و بخث ریاست مجلس دیدار کرده اند، اما نمی دانم خروجی آن جلسه چه بوده است.

وی افزود: اینکه چه کسی رئیس مجلس شود بستگی به تصمیم فراکسیون های بزرگ مجلس آینده دارد. در واقع  هم اکنون هم آقای لاریجانی و هم آقای عارف امکان برد دارند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه دو طرف باید به منظور جلوگیری از تنش بایکدیگر ائتلاف کنند گفت: این بزرگواران باید خودشان وضعیت را بسنجند و به نفع دیگری کنار بکشند.

اخبار  سیاسی -  انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------