آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

مدیر کل سیاسی وزارت کشور: تغییر فرمانداران یا استانداران ربطی به انتخابات ندارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, تغییر فرمانداران یا استانداران

 مدیر کل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه مثل همیشه تغییراتی در سطح فرمانداران انجام می شود گفت: این تغییرات ربطی به انتخابات ندارد.

محمد امین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان این که فرمانداران در انتخابات خیلی خوب عمل کردند اظهار کرد:‌ برای اولین بار نتایج تمام حوزه‌های انتخابیه توسط شورای نگهبان تایید شد و همین تایید دلیل عملکرد خوب بخشداران، فرمانداران، استانداران و همه دست اندرکاران اجرایی انتخاب بود.

وی در ادامه افزود:‌ با این وجود در ادامه شاهد تغییرات و جابجایی‌های طبیعی در سطح فرمانداران خواهیم بود. برخی فرمانداران بازنشسته می‌شوند و برخی فرمانداران هم از شهری به شهر دیگر جابجا می‌شوند. ممکن است بعضی از فرمانداران هم نقض یا ضعفی داشته باشند. که باید این ضعف برطرف شود به هر حال سیاست وزارت کشور این است که تغییرات در حد طبیعت باشد. این تغییرات ربطی به انتخابات ندارد، زیرا همه فرمانداران در زمینه انتخابات نمره قبولی گرفتند.

رضا زاده همچنین با بیان اینکه در سطح استانداران هم ممکن است تغییراتی انجام شود خاطر نشان کرد: وزارت کشور اعلام کرده است که در این سطح تغییراتی ندارد اما مشاهده کردیم که استاندار خوزستان به درخواست خود تغییر کرد. با این وجود تغییرات غیر طبیعی نخواهیم داشت.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور در توضیح دلیل تصیمم استاندار خوزستان اظهار کرد: آقای مقتدایی تقاضای بازنشستگی داشته و طی نامه‌های تقاضای کناره گیری کرده بودند که تقاضای وی دیروز پذیرفته شد.

وی درپایان تاکید کرد: عزل و نصب‌ها در وزارت کشور در شرایط عادی و پس از بررسی کامل انجام می‌شود. آنچه برای دولت مهم است این است که در جامعه آرامش برقرار شده و اختلافات احتمالی مسولان بین مردم کشانده نشود.
 

 اخبار سیاسی  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------