آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

وزیر اطلاعات: دولت تدبیر و امید جناحی نبوده و جناح را نمی‌شناسد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, علوی

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه این دولت جناحی نبوده و جناح را نمی‌شناسد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال سربلندی ملت ایران است و برای همه اقشار جامعه نیز احترام قائل است.

به گزارش ایسنا  ، حجت‌الاسلام "محمود علوی" با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به سفر رییس جمهور به استان کرمان گفت: به دلیل پهناور بودن استان کرمان و همچنین حجم بالای پروژه‌های این استان، ایشان دستور دادند وزرایی به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهوری در شهرستان‌های استان حضور پیدا کنند تا از نزدیک با مردم سخن گفته و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گیریم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تصویب طرح‌ها و پیشنهادهای ارائه شده در سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان کرمان در شهرستان «رابر» شاهد رشد و شکوفایی این شهرستان باشیم.

علوی در ادامه به امنیت بالای کشور اشاره کرد و افزود: اقتصاد و امنیت لازمه جامعه پویاست ودولت نیز به دنبال امنیتی همراه با شادابی و نشاط است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه این دولت جناحی نبوده و جناح را نمی‌شناسد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال سربلندی ملت ایران است و برای همه اقشار جامعه نیز احترام قائل است.

وی با اشاره نامگذاری شعار سال با عنوان«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: همه باید برای تحقق شعار با کار و تولید داخلی سهیم باشید و هرچه میزان تولید در کشور ما بالا برود، اقتصاد کشور مقاوم‌تر می‌شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------