آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

صدور اعتبارنامه 50 نفر از منتخبین دور دوم انتخابات مجلس دهم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,انتخابات

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بازشماری آرای تبریز در مرحله دوم انتخابات به پایان رسیده است، اظهار کرد: بازرسان شورای نگهبان گزارش‌های خود در این زمینه را به این شورا ارسال کرده‌اند.

علی پورعلی مطلق در گفت‌وگو با  ایسنا ، در این رابطه افزود: امیدواریم تا چهارشنبه این هفته صحت انتخابات 15 حوزه باقی‌مانده نیز توسط شورای نگهبان به تایید برسد تا ما بتوانیم اعتبارنامه‌های منتخبان جدید را صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون صحت 40 حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس دهم تایید شده است، خاطرنشان کرد: اعتبارنامه 50 نفر از منتخبان دور دوم صادر شده یا در شرف صدور است.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تایید صحت 15 حوزه انتخابیه باقی مانده است و 18 نفر در این 15 حوزه رای آورده‌اند که پس از تایید آرای این حوزه‌ها اعتبارنامه آنها هم صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 10 اردیبهشت در 55 حوزه انتخابیه برگزار شد و طی آن 136 نفر برای به دست آوردن 68 کرسی باقی مانده با هم رقابت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------