آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

بررسی طرح الزام دولت به پیگیری خسارات ناشی از جنایات آمریکا در کمیسیون امنیت ملی



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, کمیسیون امنیت ملی

  نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی عصر دوشنبه با حضور سید عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه و معاونان رئیس جمهوری بررسی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین سبحانی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری حضور دارند.


وی ادامه داد: دو فوریت طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی در جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه) مجلس تصویب شده است.


این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد کلیات و جزئیات این طرح گفت و گو خواهیم کرد.


سبحانی نیا در مورد حضور علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و معاونان این سازمان که بنا بود این هفته در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یابند نیز گفت: به دلیل فوریت طرح الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی؛ آقای صالحی و معاونانش در جلسه آخر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که دوشنبه آینده برگزار می شود، حضور می یابند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------