آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

تهدید به دلیل پیگیری پرونده سعید مرتضوی



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,  مجلس

 درست در روزهایی که دلواپسان در آخرین نطق‌های خود در صحن بهارستان، در حمله به دولت و ایجاد فضای یأس در جامعه و تخریب شخصیت‌های کشور، چیزی کم نمی‌گذارند تا جایگاه و مواضعشان برای همیشه در حافظه جامعه ثبت شود، یکی از نمایندگان که آخرین روزهای حضورش در مجلس را سپری می‌کند در آخرین نطق میان‌دستورش پشت تریبون بهارستان رفت و حرف‌هایی زد تا در آینده جای خالی او در کرسی‌های مجلس احساس شود. حسین دهدشتی، نماینده آبادان روز گذشته پشت تریبون رفت تا دین خود را به مردم ادا کرده باشد.

 

به گزارش ایلنا، حسین دهدشتی با اشاره به ممنوع‌التصویری رئیس دولت اصلاحات گفت: فردی که مورد اعتماد و وثوقِ و مردم است را زیر بار شدید‌ترین حملات صدا و سیما و تریبون‌های رسمی و غیر‌رسمی ممنوع‌التصویر، ممنوع‌البیان کرده و اجازه دفاع از خود هم به او ندهیم اخلاقی است؟ تقوای سیاسی چه شد؟ من که نماینده مردم هستم نمی‌دانم این حکم از کجا صادر شده.

 

روزی می‌گویند مصوبه شورای امنیت ملی است و روز دیگر از دستور دادستانی سخن می‌گویند. وی در ادامه گفت: خنده‌دار نیست اگر من الان بگویم «سیدمحمد خاتمی» و فردا خبرنگار جرئت نکند اسم ایشان را بیاورد و بنویسد دهدشتی گفت: رئیس دولت اصلاحات! خنده‌دار نیست صدا و سیمای ما تصویر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نمایش می‌دهد اما از نشان‌دادن تصویر رئیس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی ایران ابا دارد؟ این‌گونه است که صدا و سیما به‌جای وحدت که وصیت همیشگی امام(ره) بود، در اختلافات می‌دمد.


برای تحقیق تخلفات مرتضوی تهدید شدیم
دهدشتی همچنین خاطرنشان کرد: چرا نام حمله‌کنندگان و آمران حمله به آقای مطهری در شیراز منتشر نمی‌شود؟ جلسات دادگاه زنجانی هرروز برگزار می‌شود اما جلسات دادگاه سعید مرتضوی که در همکاری با زنجانی تخلفات گسترده داشته و شبانه، چک‌های میلیاردی ردوبدل می‌کردند چند ماه یک‌بار برگزار می‌شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: بنده به عنوان مسئول پرونده شستا برای آخرین‌بار از این تریبون، رسما اعلام می‌کنم: تخلفات عدیده سعید مرتضوی برای مجلس اثبات شده. مجلس برای این تحقیق و تفحص‌ها هزینه می‌کند، انرژی هزاران نفر و ساعت‌ها وقت صرف شده اما کار‌شناسان ما از سوی کسانی که مشخص نشد متعلق به کدام نهاد بودند تعقیب می‌شدند. تهدید شدیم و در انتخابات به‌شدت تخریب شدیم اما پا پس نکشیده و نمی‌کشیم ولی طبق قانون، قوه قضائیه سه ماه فرصت داشته به این پرونده رسیدگی کند. دهدشتی خاطرنشان کرد: چرا پرونده‌های آقای احمدی‌نژاد سال‌هاست در مرحله تحقیق و بررسی مانده؟ چرا جدیتی به خرج نمی‌دهند تا آقایان هوس صدارت دوباره و برپایی امپراتوری دروغ و فساد به سرشان نزند و وعده‌های آنچنانی ندهند؟ آیا وعده دروغ، مصداق تخلف انتخاباتی نیست؟ باید کسانی که به دلیل وعده‌های دروغ و هدردادن بیت‌المال در افتتاحیه‌های نمایشی، تخلفات گسترده از قانون دارند را به دادگاه کشاند تا عبرتی برای آیندگان باشد.


 اخبار  سیاسی -  وقایع‌اتفاقیه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------