آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پلیس اینترپل در تعقیب عوامل جیش العدل



اخبار,اخبار سیاسی,وضعیت سربازان ربوده شدهی


اخبار سیاسی - پلیس اینترپل در تعقیب عوامل جیش العدل

هیچ انگیزه ای برای مذاکره با اعضای این گروهک نداریم و در این خصوص پرونده ای در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان آخرین وضعیت سربازان ربوده شده و درخواست اعضای گروهک تروریستی جیش العدل برای آزادی آنها را تشریح کرد.

حجت الاسلام حمیدی در گفت‎وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا کنون گروگانگیران درخواستی را به صورت رسمی به ما اعلام نکرده اند اما آنچه مشخص است آنها برای این اقدام خود به دنبال اهدافی هستند و می‌خواهند ما خواسته های آنها را اجابت کنیم.

وی افزود: هیچ انگیزه ای برای مذاکره با اعضای این گروهک نداریم و در این خصوص پرونده ای در دستگاه قضایی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به این افراد در داخل کشور دسترسی وجود ندارد و در خارج از مرزهای کشور مستقرند، از پلیس اینترپل درخواست کردیم که این افراد را تحت تعقیب قرار دهند. همچنین از ابتدای فعالیت این گروهک تروریستی استرداد آنها از طریق امور بین الملل قوه قضائیه، پلیس اینترپل و مسئولان سیاسی و دیپلماسی پیگیری شده است.

حجت الاسلام حمیدی ادامه داد: عوامل این گروهک تروریستی به دو بخش تقسیم می شوند که تعدادی از آنها پاکستانی بوده که دولت پاکستان در جهت مقابله و برخورد با آنها باید اقدام کند. بخشی از عوامل این گروهک نیز ایرانی هستند، هویت آنها شناسایی و به همراه اسناد و مدارک در اختیار دولت پاکستان قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات برای آزدی پنج سرباز ربوده شده ادامه دارد خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می دهد پنج سرباز ایرانی در نقطه صفر مرزی ربوده شده بودند.

گفتنی است گروهک تروریستی جیش العدل در وبلاگش شرط آزادی سربازان ایرانی را آزادی تعدادی از زندانیان این گروهک در ایران اعلام کرده است.
 اخبار سیاسی - مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------