آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

جعفرزاده: تجمل‌گرایی برخی مسئولین با سیره امام(ره) متفاوت است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,جعفرزاده

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: تجمل‌گرایی و زندگی لوکس بعضی از مسئولین با سیره امام (ره) و رهنودهای رهبری متفاوت است و اندیشه‌های امام و رهبری باید بازخوانی شود.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا ، در ارزیابی از روند حرکت جامعه و مسئولین با گذشت بیش از یک دهه از رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد:‌ با گذشت 38 سال از انقلاب حرکت در جامعه بسیار رو به جلو بوده و فساد رژیم منفور پهلوی با آن اتفاقات تلخی که در جامعه می‌افتاده مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان این‌که «در حال حاضر شاهد یک حاکمیت دینی هستیم» در عین حال گفت:‌ متاسفانه گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که موجب کدورت‌هایی در جامعه می‌شود و عمدتا هم حول محور فساد گردش می‌کند و مردم انتظار دارند بعد از 38 سال انقلابی که با رهبری امام (ره) شروع شد اکنون شاهد این مسائل نباشند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: تجمل‌خواهی و لوکس زندگی کردن در بعضی از مسئولین آن هم زمانی که بخشی از جامعه در فقر زندگی می‌کنند، با سیره امام (ره) و رهنمودهای رهبری متفاوت است و این نشان می‌دهد در بخشی از حوزه‌ها باید بازنگری انجام شود.

وی یادآور شد: اخلاق اسلامی به شدت کاهش پیدا کرده و آن رفتار دینی که در ابتدای انقلاب وجود داشت اکنون دچار خدشه شده است و نشان می‌دهد نفوذ فرهنگی تا حد قابل توجهی موثر واقع شده است. وجود مفسده‌های پولی و مالی در مسئولین، تجمل‌گرایی و گسترش فضاهای اداری به صورت کاخ گونه باعث شده تا قلب مردم پابرهنه که صاحبان اصلی انقلاب هستند به در آید.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «حرکت‌های مثبتی هم در جامعه انجام شده از قبیل این که تعداد حافظان قرآن افزایش داشته است» گفت: گرایش مردم به سمت‌ دین بیشتر شده و همه این‌ها به برکت نظام و انقلاب است.

وی در پایان اظهار کرد:‌ به نظر می‌رسد باید در گزینش و حفظ مسئولینی که از اهداف نظام و انقلاب فاصله گرفته‌اند و از رهبری نیز فاصله گرفته و زاو یه پیدا کرده‌اند و همچنین وصایای امام (ره) را فراموش کرده‌اند، خانه تکانی انجام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------