آخرین اخبار سیاسی

سلیمی نمین ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم

سلیمی نمین در ادامه تصریح کرد: در مجموع به نظر می‌رسد مسئله اول این است که باید بر روی اشتراکات کار کنیم. به بیان دیگر آنچه مسلم است، این…

توصیه های توکلی به نمایندگان جدید



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , توکلی

نماینده مردم تهران در مجلس به نمایندگان مجلس دهم توصیه کرد که مسائل سیاسی و جناحی نکرده و به حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازند.

به گزارش مهر، در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی احمد توکلی نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی ضمن تشکر از عوامل مجلس در بخش‌های مختلف که به نمایندگان برای ایفای وظایف خویش کمک می‌کردند، پنج توصیه به منتخبان دهم کرد.

وی گفت: توصیه‌ام به نمایندگان مردم تهران در مجلس این است که بار مسائل کلان را به دوش بکشند زیرا معمولاً در مجلس، نمایندگان تهران بار مسائل کلان را به دوش می‌کشیدند که البته این کار در مجلس دهم به خاطر عدم تجربه منتخبان جدید سخت است؛ راه حل این است که نمایندگان با همت نگذارند مسائل کلان به زمین بماند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین به نمایندگان شهرستان توصیه کرد که تبدیل به کارپرداز حوزه‌های انتخابیه‌شان نشوند و به مسائل ملی اهمیت دهند.

توکلی همچنین به منتخبان دهم توصیه کرد: اگر در صحن رأی می‌دهید فرض کنید که فقط یک دوره نماینده هستید نه بیشتر این امر باعث می‌شود که آرای شما تابع چهار سال بعد نباشد.

وی همچنین به نمایندگان اصلاح‌طلب توصیه کرد: با توجه به تجربه‌های قبلی، بدانید که قدرت در چرخش است و در خدمت مردم باشید و مسائل را سیاسی و جناحی نکنید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس دهم اگر در حوزه اقتصاد به مردم کمک کنند، بیشترین توفیق را بدست می‌آورند و من هم به عنوان برادر خدمتگزار در خدمت آنها هستم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------