آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت چه خواهد کرد؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,احمدی  نژاد

شنیده های خبرنگار «انتخاب» از جلسات احمدی نژاد و مشاورانش حکایت از تصمیم او برای حضور در انتخابات آتی دارد، اما از آنجا که او احتمال می دهد رد صلاحیت شود ، گزینه ی دیگری نیز روی میز خود گذاشته است.

سخنان اخیر اکبر ترکان، در مورد نامزدی اکبر ترکان، بسیار حائز اهمیت است.

او در مصاحبه با «انتخاب» می گوید: خودشان هم می دانند رقیب روحانی، احمدی نژاد نیست، جناحی که میخواهد برای آقای روحانی رقیب بتراشد، کاندیدایش کسی دیگر است و احمدی نژاد تنها یک سرگرمی است؛ رقیب اصلی را بعداً رو می کنند. میخواهم بگویم اصولگرایان تندرو میخواهند برای آقای روحانی رقیب بتراشند. آقای احمدی نژاد برای سرگرم کردن طرفداران خودشان این سخنرانی ها را می کنند، کاندیدای اصلی ایشان نیست، بعدا رو می شود.

شنیده های خبرنگار «انتخاب» از جلسات احمدی نژاد و مشاورانش حکایت از تصمیم او برای حضور در انتخابات آتی دارد، اما از آنجا که او احتمال می دهد رد صلاحیت شود ، گزینه ی دیگری نیز روی میز خود گذاشته است.

براین اساس، در صورت رد صلاحیت احمدی نژاد، او از روش ابداعی آیت الله هاشمی که به «هاشمی - روحانی» مشهور شده، استفاده خواهد کرد و پس از رد صلاحیت ، ضمن انصراف از انتخابات از یک کاندیدای دیگر حمایت خواهد کرد و تمام امکانات ستادی خود را پشت سر او قرار خواهد داد.

اما در این میان اختلافاتی میان تیم احمدی نژاد است ، اما شخص احمدی نژاد، خود بیش از مشاورانش معتقد است باید در چنان شرایطی، از عزت الله ضرغامی حمایت کند.

بنا به گزارش   انتخاب  ، ضرغامی رییس سابق صداوسیما که از همپیمانان، همفکران و نزدیکان احمدی نژاد در جمعیت ایثارگران بود ، یکی از نزدیکترین افراد به احمدی نژاد است، فردی که هنوز حمایت های ریز و درشت او از رئیس جمهور سابق ، آنهم آشکارا، در ذهن مانده است و البته همواره، این قرابت فکری، با حمایت تام و تمام ضرغامی از احمدی نژاد، در برنامه های تلویزیون خودنمایی می کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------