آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

عارف : تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اولویت مجلس دهم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عارف

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه مجلس دهم باید در راستای پیاده سازی ۲۴ بند اقتصاد مقاومتی تلاش کند،گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین اولویت مجلس دهم است.

محمدرضا عارف پس از پایان جلسه علنی امروز- یکشنبه 9 خرداد- در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اولویت های مجلس دهم، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب مهم ترین اولویت کاری مجلس دهم است.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با بیان اینکه مجلس دهم باید در راستای پیاده سازی 24 بند اقتصاد مقاومتی تلاش کند، افزود: توجه به اقتصاد دانش بنیان از ضروریات بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

وی اجرایی شدن سیاست های کلی علم و فناوری را برای بهبود شرایط مهم خواند و تصریح کرد: سهم اقتصاد دانش بنیان باید از تولید ناخالص داخلی باید به زودی به 50 درصد برسد.

عارف ادامه داد: باید با همکاری جدی مجلس به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات در مسیر تحقق سیاست های رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی و تکیه به اقتصاد دانش بنیان و فناوری های نوین حرکت کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خانه ملت در خصوص اینکه تفاوت آراء در مجلس چه مزیتی برای مجلس دهم دارد، گفت: خیر است،آنچه اهمیت دارد این است که مجلس تصمیم می گیرد و مهم این است که بتوانیم با تعامل و همبستگی روز افزون مقدمات کارهای مهم را فراهم کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------