آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

رییس ستاد روحانی خبر کیهان را تکذیب کرد



اخبار,اخبار سیاسی, علی عسگری


اخبار سیاسی - رییس ستاد روحانی خبر کیهان را تکذیب کرد

 علی عسگری رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان بزرگ، با بیان اینکه «افتخار حمایت از دکتر روحانی و پیروزی شگفت انگیز ایشان در خراسان بزرگ ما را کفایت می کند»، گفت: البته اینجانب تعهد اخلاقی به دوستان حامی دولت در خراسان دادم که مخالفتی با موضوع استانداری نداشته باشم.

به گزارش انتخاب درحالی که روز گذشته روزنامه کیهان به نقل از حجت الاسلام علی عسگری مدعی «رایزنی محمد هاشمی رفسنجانی با اسحاق جهانگیری برای انتصاب وی به استانداری خراسان‌رضوی» شد، وی در گفت و گو با پایگاه خبری «انتخاب»، نسبت به انتشار این اخبار واکنش نشان داد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد ضمن رد ادعای کیهان و یک سایت خبری که مدعی مصاحبه با وی شده، گفت: اینجانب هیچ گفت و گویی با این سایت یا روزنامه کیهان انجام نداده ام و طبعاً بحثی در مورد رایزنی آقای محمد هاشمی نداشته ام.

عسگری ضمن ابراز شگفتی از انتشار این ادعا که «محمد هاشمی در حال رایزنی با جهانگیری برای استانداری وی است»، گفت: این ادعا هیچ ربط و شباهتی به حقیقت ندارد و ساخته ی ذهن افرادی است که به دروغگویی عادت کرده اند.

وی با بیان اینکه «از این دست رسانه ها توقع راستگویی نداریم، در مورد انتشار اخباری درباره ی انتصاب وی به عنوان استاندار خراسان رضوی»، گفت: بنده خود را سرباز کوچکی از  نظام دانسته و هیچ موقع برای مسولیت تلاش و لابی نکرده ام.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان بزرگ، با بیان اینکه «افتخار حمایت از دکتر روحانی و پیروزی شگفت انگیز ایشان در خراسان بزرگ ما را کفایت می کند»، گفت: البته اینجانب تعهد اخلاقی به دوستان حامی دولت در خراسان دادم که مخالفتی با موضوع استانداری نداشته باشم.

وی در عین حال گفت: البته هر کسی به این سمت منصوب شود، مورد حمایت قاطع اینجانب و جریان حامی اعتدال در خراسان رضوی خواهد بود.

حجت الاسلام عسگری اتلاف وقت بیش از این در معرفی استاندار خراسان رضوی را به ضرر مردم و دولت اعتدال خواند و گفت: امیدوارم هر چه زودتر دولت به خواست نخبگان و مردم این استان توجه کرده و فرد مورد نظر خود را معرفی کند.
 اخبار سیاسی - انتخاب
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------