آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

ارائه مواد توافقنامه مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,مذاکرات هسته ای


اخبار سیاسی - ارائه مواد توافقنامه مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان مجلس

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دور جدید مذاکرات در وین به خوبی پیش می رود و اطلاعات مورد نیاز در زمان خود و به موقع به اطلاع مردم و نمایندگان مجلس خواهد رسید.

«مجید انصاری»معاون پارلمانی رییس جمهوری از تشکیل کمیته مشترک بررسی سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی میان دولت و مجلس خبر داد و افزود: یکی از اهداف تشکیل این کمیته بررسی سوالات نمایندگان قبل از قرائت در صحن علنی است تا مشکلات آنها بررسی و حل شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: پس از تشکیل این کمیته سوالات نمایندگان به میزان بسیار زیادی کاهش یافته است.
 
* مواد توافقنامه مذاکرات هسته ای در زمان مناسب به اطلاع نمایندگان خواهد رسید
انصاری همچنین درباره اظهارات برخی نمایندگان درباره اطلاع از مواد توافق نامه و مذاکرات ایران با 1+5، گفت: دور جدید مذاکرات در وین به خوبی پیش می رود و اطلاعات مورد نیاز در زمان خود و به موقع به اطلاع مردم و نمایندگان مجلس خواهد رسید.
 
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی درباره مذاکرات هسته ای خط مشی دولت بوده و طبیعی است درباره موضوعی به این پیچیدگی که در آغاز راه و در حال انجام است در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که هر روز و هر ساعت جزییات مذاکرات مطرح شود.
 
معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: این مذاکرات همانطور که قبلا هم گفته شده مذاکراتی دشوار و طولانی و در چارچوب اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای در راستای تامین منافع ملت ایران است، گفت: هر زمان که گام به گام به نقطه توافق نهایی نزدیک شویم جزییات آن را به اطلاع ملت و نمایندگان مجلس خواهیم رساند.
اخبار سیاسی -  ایرنا
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------