دومين مقصد سفر استانی رئیس جمهور



اخبار,اخبار سیاسی,سفر روحاني  به استان هرمزگان


اخبار سیاسی - دومين مقصد سفر استانی رئیس جمهور

شركت در نشست شوراي اداري ومصاحبه خبري از ديگر برنامه هاي سفر دكتر روحاني و اعضاي هيات دولت به استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اينكه همه مقدمات براي سفر حسن روحاني رييس جمهوري به اين استان فراهم شده است گفت: مردم هرمزگان ششم اسفند امسال به مدت سه روز ميزبان دولت تدبير واميد هستند.

به گزارش ايرنا، جاسم جادري چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در بندرعباس، افزود: اين سفر از ششم تا هشتم اسفند پيش بيني و برنامه هاي متعددي براي آن تدارك ديده شده كه مهمترين آن پس از استقبال رسمي در فرودگاه، ديدار عمومي با مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختي بندرعباس است.

وي بيان داشت: از ديگر برنامه هاي سفر رييس جمهوري به استان هرمزگان ديدار با نخبگان، دانشجويان، دانشگاهيان و فرهنگيان، علماي شيعه و اهل سنت، حضور در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح ، شركت درهم انديشي براي توسعه اين استان ، ديدار با ايثارگران و بازديد از منطقه ويژه اقتصادي و فولاد به عنوان قطب اقتصادي كشور است.

استاندار هرمزگان گفت: همچنين شركت در نشست شوراي اداري ومصاحبه خبري از ديگر برنامه هاي سفر دكتر روحاني و اعضاي هيات دولت به استان هرمزگان است.

وي اضافه كرد: به دليل گستردگي استان هرمزگان، حضور رييس جمهوري به همه شهرستان هاي اين استان امكان پذير نيست از اين رو وزرا و نمايندگان رييس جمهوري به تناسب نياز به شهرستان هاي اين منطقه سفر و پيام رييس جمهوري را به مردم ابلاغ مي كنند.


استاندار هرمزگان افزود: برنامه هاي مناسبي براي بررسي وضعيت طرح هاي آب و فاضلاب، كشاورزي، بهداشت و درمان و راه هاي روستايي براي سفر رييس جمهوري به اين استان پيش بيني شده است.


وي، همچنين بيان داشت: در سفر رييس جمهوري به استان هرمزگان طرح جديدي شروع يا كلنگ زني نمي شود چرا كه درهشت سال گذشته به اندازه كافي طرح نيمه تمام از دولت قبلي روي دست دولت كنوني مانده است و حداقل ۱۴تا ۱۵سال زمان مي برد اين طرح ها به اتمام برسد.


جادري افزود: در اين سفر تمركز روي تكميل طرح هاي نيمه تمام و پيگيري براي گرفتن اعتبار براي اين گونه طرح هاست كه هرچه زودتر به بهره برداري برسند .


استاندار هرمزگان اضافه كرد: با وجود اين كه اين استان به داشتن جزاير قشم ، كيش و مناطق آزاد اشتهار دارد، ليكن هرمزگان از توسعه نيافتگي در بخش هاي مختلف از جمله بهداشت ودرمان ، آموزش وپرورش ، مراكز علمي ، راه و معيشت رنج مي برد.


جادري ادامه داد: دوساعت و نيم درباره همه مسائل استان از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال با دكتر روحاني صبحت كرده ام و خواستار جبران عقب ماندگي اين استان شده ام و به اين سفر اميد زيادي دارم.


استاندار هرمزگان، از مردم خواست در سفر رييس جمهوري به اين استان از ارائه نامه مكتوب خودداري و از طريق سامانه ۱۱۱ مطالبات و خواسته هاي خود را مطرح كنند تا با سهولت بيشتري به اين درخواست ها رسيدگي و به آنها پاسخ داده شود.
 اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------