آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

شجاعی‌کیاسری: احمدی‌نژاد خود را اصولگرا نمی داند و از وی حمایت نمی‌کنیم/ مشایی در جامعه مقبولیتی ندارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سید زمضان شجاعی کیاسری

شاید در آینده یک گزینه معرفی شود اما تاکنون اجماعی بر روی یک گزینه ایجاد نشده است، شیوه‌های کاری نیز مشخص است. احمدی نژاد خود را ازجریان اصوگرایی نمی‎داند و طبیعتا حمایتی از وی نمی‌شود.

سید زمضان شجاعی کیاسری می گوید وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد میبینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند.


به گزارش  نامه نیوز، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس نهم در شورای اسلامی در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصولگرایان تاکنون برنامه‌ای نداشته اند و آثاری هم از وجود یک برنامه مشخص دیده نمی‌شود. البته گروهی از اصولگرایان کم و بیش برنامه خود را شروع کرده اند اما آن اجماع و اکثریت مد نظر خیر، تا کنون شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد می بینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه مرجعیتی که اصولگرایان را به دور هم جمع کند وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پس از فوت آیت‌الله مهدوی کنی و عسگر اولادی، تاکنون متاسفانه فردی نتوانسته است یک اجماع مناسب را در میان اصولگرایان ایجاد کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به این موضوع که اصولگرایان ممکن است یک گزینه موثری داشته باشند، یادآورشد: شاید در آینده یک گزینه معرفی شود اما تاکنون اجماعی بر روی یک گزینه ایجاد نشده است، شیوه‌های کاری نیز مشخص است. احمدی نژاد خود را ازجریان اصوگرایی نمی‎داند و طبیعتا حمایتی از وی نمی‌شود.

نماینده مجلس هشتم و نهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد برای خود یک ظرفیت دارد، تصریح کرد: بعید می‌دانم یک مرجعیت در اصولگرایان وجود داشته باشد و بتوانند بر یک گزینه اجماع نظر کنند، تاکنون چنین فضایی نبوده و بعید می‌دانم ایجاد شود.

وی در خصوص رابطه احمدی‌نژاد و مشایی نیز گفت: بعید می‌دانم مشایی بتواند مقبولیتی که مد نظر جامعه است را داشته باشد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------