آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

قشقاوی: اکثر نمایندگان از پاسخ‌های آقای ظریف رضایت داشتند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,حسن قشقاوی

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به اولین حضور ظریف در جلسه علنی مجلس دهم گفت: صحبت‌های آقای ظریف و مطالبی که در پاسخ به سوالات نمایندگان مطرح کردند، مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

حسن قشقاوی در گفت‌و‌گو با ایسنا، جلسه روز یک‌شنبه مجلس با حضور وزیر امور خارجه را خوب  و رضایت‌بخش دانست و افزود: بعد از صحبت‌های آقای ظریف تعدادی از نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند که این سوالات در چارچوب بحث‌های مطرح شده بود و آقای وزیر نیز به این سوالات پاسخ دادند، چنان‌چه در نهایت رضایت از این جلسه در چهره اکثر نمایندگان مجلس قابل مشاهده بود.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به آمادگی وزارت خارجه برای داشتن تعاملی هر چه مناسب‌تر با مجلس شورای اسلامی افزود: هر موقع که مجلس در چارچوب آیین‌نامه و قوانین مقررات خواستار حضور و پاسخگویی وزارت خارجه به نمایندگان بوده است، دستگاه دیپلماسی  کشور پاسخ‌گو بوده و  این آمادگی همواره در وزارت خارجه وجود دارد که به نمایندگان در مورد مسائل مطرح توضیحات لازم داده شود و این تعامل و هماهنگی هر چه بیش‌تر افزایش پیدا کند.

وی هم‌چنین به گزارش چندی پیش وزارت خارجه در ارتباط با اجرای سه ماهه برجام اشاره کرد و گفت: وزارت خارجه برای ارائه گزارش سه ماهه دوم نیز آمادگی دارد و در زمان مقرر این گزارش را ارائه خواهد داد.

اولین گزارش اجرای برجام از سوی وزارت خارجه فروردین ماه سال جاری به مجلس ارایه شد.

به گزارش ایسنا، صبح روز یک‌شنبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با حضور در صحن علنی مجلس گزارشی در مورد برجام و شرایط کشور در پسابرجام به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.

این اولین حضور وزیر امور خارجه در مجلس دهم است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------