آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

حمله بی سابقه طائب به احمدی نژاد



اخبار,اخبارسیاسی, مهدی طائب


اخبار سیاسی - با حمله بي سابقه به احمدي نژاد صورت گرفت
حمايت طائب از روحاني
روی پیشانی رئيس جمهور نوشته شده «هذا رجل المذاکره»

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: آقای روحانی برای مذاکره غیرقابل رد است؛ اصلا روی پیشانی او نوشته شده «هذا رجل المذاکره».

به گزارش ايسنا، حجت الاسلام مهدی طائب،  اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای ۱۷-۱۶ سال است که جریان دارد و نظام هرگز اجازه نداده است این مذاکرات تعطیل شود. تفاوت اینجاست که در این مذاکرات آمریکایی‌ها نیز اضافه شده‌اند.

 

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار درباره موقعیت سیاسی کشورمان، گفت: در اوایل انقلاب، دیپلمات‌های ما صندلی خود را بر سر میز مذاکره اشتباه می‌نشستند، به علت اینکه با آداب آن آشنا نبودند، اما امروزه در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

 

وی درباره قدرت نظامی ایران گفت: امروز موشک‌های بالستیک ما با تلاش‌های افرادی همچون شهید حسن مقدم (پدر موشکی ایران)، سه برابر صوت سرعت دارند و هدف خود را دنبال می‌کنند تا آن‌را مورد اصابت قرار دهند.

 

وی با اشاره به انجام مذاکرات با غرب گفت: اگر قرار است که رابطه ما با آمریکا خوب شود؛ این امر زمانی که امام زمان (عج) ظهور کنند به تحقق خواهد رسید، نه در حال حاضر! نبرد ما با آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی علنی شد و آن‌ها دو خط برای عملیات علیه ما شروع کردند، روی زمین و در فضای روانی. به این دلیل که ما از رسانه بهره‌مند نبودیم، آن‌ها با استفاده از رسانه‌های خودشان به دنیا القا کردند که ما هشت سال علیه عراق جنگیده‌ایم.

 

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار حرام دانستن ساخت بمب هسته‌ای توسط مقام معظم رهبری را در جهت خنثی‌سازی نقشه‌های آمریکا ارزیابی و خاطرنشان کرد: آمریکا مدعی است که مایل به مذاکره است اما ایران پای میز مذاکره نمی‌نشیند. اکنون نوبت آن رسیده تا مشت آمریکا در این زمینه نیز باز شود تا مردم دنیا بفهمند آن‌ها اهل مذاکره نیستند. طائب تاکید کرد: احمدی‌نژاد به درد مذاکره نمی‌خورد چرا که می‌گفت هولوکاست را قبول ندارد و اسرائیل باید از روی کره زمین محو شود. اما آقای روحانی برای مذاکره غیرقابل رد است.

 

اصلا روی پیشانی او نوشته شده: «هذا رجل المذاکره!» وی افزود: بنابراین آمریکا دیگر نمی‌تواند به دنیا بگوید او اهل مذاکره نیست. اما می‌توانستند ادعا کنند که ایشان در ایران کاره‌ای نیست و تصمیم اصلی را رهبری می‌گیرد. طائب اضافه کرد: اما در همین زمان مقام معظم رهبری، «نرمش قهرمانانه» را مطرح کردند تا آمریکا به مذاکره تن دهد.
 اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------