آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

سفرهای استانی احمدی‌نژاد نمایشی بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,علی ظفرزاده

نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فضای دو قطبی در انتخابات ۹۶ منوط به آن است که چه کسی مقابل روحانی وارد میدان شود

علی ظفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به عملکرد دولت و میزان رضایت مردم از آن اظهار کرد: عملکرد دولت یازدهم را می‌توان براساس شاخص‌هایی همچون رشد اقتصادی، سرمایه‌گذاری، درآمد سرانه و ضریب جینى، اشتغال، امنیت، آزادى مطبوعات، سلامت عمومى، سرمایه اجتماعى و... مورد بررسی و ارزیابی قرار داد، از این رو کسانی که سعی دارند در یک فضای غوغاسالار عملکرد دولت را مورد هجمه قرار دهند و از تک دوره‌ای بودن دولت سخن می‌گویند، شاخص‌ها را مورد ارزیابى، مداقه و مقایسه قرار دهند.

او افزود: این افراد اگر کمى انصاف و قدرت تشخیص و تحلیل داشته باشند، اذعان خوهند کرد که «می‌ان ماه من تا ماه گردون/ تفاوت از زمین تا آسمان است».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آمار و ارقام شفاف و شاهد پیشرفت دولت یازدهم در تمام شاخص‌هاى اقتصادى، اجتماعى و سیاسى است و آرامش حاکم بر جامعه و امیدى که ایجاد شده گواه این مدعاست.

نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاخص‌ها در دولت گذشته دچار آریتمى و بهم‌ریختگى بود، نوسان نرخ ارز کمر مردم را شکست، جامعه دوقطبى شد و طبقه متوسط از هم پاشید.

ظفرزاده با طرح این سوال که آیا می‌توان از آن دوران سیاه سخن گفت؟ افزود: امروز می‌توان براساس شاخص‌های موجود عملکرد دولت را سنجید، چرا که تورم از بالاى ۴٠ درصد به نزدیک تک‌رقمى رسیده و نرخ ارز تثبیت شده است.

نماینده ششمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان برخی مبنی بر اینکه دولت طی این ۳ سال کاری نکرده است، ادامه داد:‌‌ همان کسانی که از احمدی‌نژاد به عنوان معجزه هزاره سوم یاد می‌کردند امروز از انظار پنهان مى‌شوند و همه چیز را انکار می‌کنند.

او با طرح این سوال که آرامش حاکم بر کشور از کجا آمده است؟ یادآور شد: دیگر نیازی نیست مردم در صف بانک‌ها بایستند و ارز خرید و فروش کنند. مردم دغدغه‌ ندارند که شب بخوابند، صبح بیدار شوند و با افزایش ناگهانی قیمت‌ها مواجه شوند.

نماینده ششمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت فعلی تاکنون موفیقت‌های بسیاری داشته است و قابل انکار هم نیست، عنوان کرد: این دولت پس از روی کار آمدن با چاله‌ها و چالش‌های بسیاری مواجه بود که برای هموار کردن آن سال‌ها به زمان نیاز است، آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بسیارى در دولت گذشته در کشور ایجاد شد.

نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در زمینه کسب و کار رکود وجود دارد و این رکود از قبل آغاز شده است، افزود: دولت باید در فرصت باقی مانده اقدامات زیادی انجام دهد تا فضاى کسب و کار به شرایط بهینه برسد و اشتغال مورد نیاز ایجاد شود.

ظفرزاده با بیان اینکه سفته‌بازی در دولت گذشته بسیار بالا بود، افزود: امروز باید کاری کرد که مردم تولید کنند و جوانان وارد بازار کار شوند تا اقتصاد ما به اقتصاد جهانی متصل و توسعه مطلوب میسر شود.

نماینده ششمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مردم امیدوار شوند که ریل‌گذاری به سمت توسعه و پیشرفت است، بار دیگر همچون ۲۴ خرداد ماه سال ۹۲ افتخارآفرینی خواهند کرد، کمااینکه مردم در انتخابات مجلس دهم هم تحول‌آفرینی کردند، چرا که آنان به خوبی بر این مسئله واقف بودند که دولت می‌خواهد با تمام وجود کار کند و می‌دانند که اقدامات دولت عاقلانه و هوشمندانه است.

او ادامه داد: رئیس دولت سابق هر روز شعار می‌داد و همواره در سفر بود، سفر کردن با کار کردن متفاوت است. سفرهای استانی دولت احمدی‌نژاد نمایشی بیش نبود کمر اقتصاد در‌‌ همان سفرهاى پوپولیستى، بنگاه‌هاى زودبازده، سهام عدالت و یارانه‌ها خمید.

ظفرزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فضای انتخابات ۹۶ دوقطبی شدید خواهد شد؟ عنوان کرد: اگر احمدی‌نژاد بیاید، مردم از آن دولت پوپولیستی به دولت روحانی پناه خواهند آورد، همچنین مردم به کاندیداهایی که ریشه در غوغاسالارى و جنگ‌افروزى دارند پناه نمی‌آورند. به عبارتی مردم به نظامی‌گری و میلیتاریسم متوسل نخواهند شد. بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که ایجاد فضای دو قطبی در انتخابات ۹۶ منوط به آن است که چه کسی مقابل روحانی وارد میدان شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------