آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

وزیر دولت دهم: احمدی‌نژاد بی‌گدار به آب نمی‌زند/ دل بریدن مردم از روحانی به معنای روی آوردن به احمدی نژاد نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,اسدالله عباسی

اگر جو جامعه با احمدی نژاد باشد او با قدرت می آید اما مردم در حال حاضر واقعیت‌ها را نشان نمی‌دهند و منتظر یک‌سال آینده می‌مانند.

اسدالله عباسی وزیر کار دولت احمدی نژاد و نماینده فعلی مجلس در مورد امکان ورود احمدی نژاد به عرصه انتخابات ریاست جمهوری آینده (سال 96) گفت: من در یک مقطع زمانی به عنوان وزیر در دولت احمدی نژاد بودم و آن دوران تمام شد و الان نماینده مردم هستم و چندان اطلاعی از برنامه‌های وی ندارم.

نماینده رودسر و املش در مجلس در مصاحبه با  عصر ایران اظهار داشت: اینکه احمدی نژاد وارد عرصه انتخابات شود و یا نشود منوط به نگاه مردم است یعنی مردم منتظر هستند که در یکسال آخر دولت یازدهم چه اتفاقی می‌افتد و دولت در مسایل بین الملل و اقتصادی چگونه رفتار می کند و اگر دولت روحانی تا یک سال آینده به خوبی عمل کند شاید نگاه مردم حمایت از وی و استمرار دولت وی باشد .

عباسی خاطر نشان کرد: یقیننا احمدی نژاد با هوش سیاسی که دارد بی گدار به آب نمی زد. او قطعا آمدنش را بررسی خواهد کرد و به نظر سنجی خواهد گذاشت. اگر متوجه شود فضای جامعه با اوست خواهد آمد.

وی ادامه داد: اگر جو جامعه با احمدی نژاد باشد او با قدرت می آید اما مردم در حال حاضر واقعیت‌ها را نشان نمی‌دهند و منتظر یک‌سال آینده می‌مانند.

این نماینده مجلس افزود: احتمال دارد در یکسال آینده اتفاقاتی در مسائل اشتغال و تولید پیش بیاید که مردم دلگرم و امیدوار شوند و با دولت بمانند اما اگر بینند دولت به وعده‌هایش عمل نمی‌کند و اتفاق خاصی در کشور نمی‌افتد در انتخابشان تجدید نظر می‌کنند و این تجدیدنظر و دل بریدن از روحانی نیز به معنای روی آوری به احمدی نژاد نیست زیرا امکان دارد پدیده جدیدی نیز به صحنه رقابت بیاید. آن موقع مردم با تجارب سیاسی‌شان که حاصل سال‌ها حضور در عرصه انتخابات است در مورد رئیس جمهور آینده تصمیم می گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار همه این مسایل باید بگوییم احمدی نژاد قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر تصمیمی نیز بگیرد و نمی‌شود به طور قاطع گفت او برای خرداد سال آینده در صحنه حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

 

اخبار  سیاسی  -  عصر  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------