آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

محتاط نباشیم « زنجانی» فرار می‌کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, زنجانی

نماینده مردم خمینی شهر معتقد است هرگونه قرار وثیقه منجر به فرار زنجانی از زندان خواهد شد.

 جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به حکم اعدام بابک زنجانی و اظهارات وکیل وی درباره ارائه وثیقه در ازای آزادی‌اش، گفت: از منظر حقوقی تا زمانی که رای این پرونده قطعی نشده می‌توان برای آن قرار وثیقه صادر کرد که البته این مسئله بستگی به  نظر قاضی پرونده دارد، بنابراین در این زمینه وکیل بابک زنجانی درست می‌گوید.

وی در ادامه با اشاره به بازتاب اجتماعی آزادی زنجانی از زندان تصریح کرد: از منظر بازتاب‌های اجتماعی اگر قوه قضاییه توضیحی درباره صدور قرار وثیقه و آزادی بابک زنجانی ارائه نکند بدون شک این شخص پس از آزادی همچون سایر افراد همتراز خود متواری خواهد شد بنابراین این امر خود می‌تواند دستگاه قضایی را زیر سوال ببرد.

ابطحی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما بابک زنجانی آزاد شود متواری خواهد شد یا خیر گفت: بله.

نماینده مردم خمینی شهر تأکید کرد: قوه قضاییه باید در موضوع  هرگونه درخواست قرار وثیقه برای آزادی بابک زنجانی احتیاط کند چرا که اگر محتاط نباشیم زنجانی فرار می‌کند.

این نماینده مجلس در ادامه درباره سرنوشت پرونده بابک زنجانی در دادگاه مذکور گفت: بنده دیدگاهم را در این رابطه در قالب مثالی مطرح می‌کنم؛ در زمان «ماری آنتوانت» ملکه فرانسه که پس از لویی چهاردهم بر سر کار آمد 300نفر را به جرم جیب‌بری گردن زدند، این در حالی بود که بیشترین جیب‌بری در آن دوره اتفاق افتاد. بنابراین  بنده قصد دارم بگویم، رسیدگی به پرونده زنجانی و اعدام وی آن هم با عجله اقدامی صحیح نیست و ما نباید راه‌های دیگر را ببندیم.

ابطحی با بیان اینکه همچنان مشکلاتی در زمینه قانون تجارت و نظام بانکی داریم، گفت: اگر این مشکلات برطرف نشود بابک زنجانی‌ها همچنان متولد خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------