آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

مقایسه وزیر بهداشت با احمدی‌نژاد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, مجلس دهم

 حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت دیگر وزیری بود که امروز در صحن مجلس حضور یافت تا گزارشی از عملکرد وزارتخانه‌اش را به نمایندگان مجلس دهم ارائه دهد .

به گزارش خبرآنلاین بعد از سخنان وزیر، نمایندگان پشت تریبون رفتند تا نکات مدنظرشان درباره عملکرد وزارت بهداشت را مطرح کنند. اظهارات نمایندگان با حواشی نیز همراه بود. از شوخی‌های لاریجانی تا کنایه های وزیر.

لاریجانی زمانی که یکی از نمایندگان بیش از وقت خود صحبت کرد به مزاح به او گفت که قرار نیست در این چند دقیقه کل مشکلات جهان اسلام را حل کنید.

لاریجانی به نماینده محلات: اقای وزیر را ماندگار کردید
علیرضا سلیمی هم دیگر نماینده ای بود که پشت تریبون قرار گرفت.وی خطاب به وزیر بهداشت گفت نگرانی ما این است که طرح تحول سلامت که با شما شروع شد با رفتن شما هم تمام شود. این گفته نماینده محلات سبب شد که لاریجانی به مزاح بگوید شما با این گفته اقای وزیر را ماندگار کردید.

مقایسه وزیر بهداشت با احمدی‌نژاد
نادر قاضی پور اما نماینده ای بود که در تذکری خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما در طرح تحول سلامت همانگونه برخورد کردید که آقای احمدی نژاد برخورد می کرد. به واسطه اين طرح اختلاف طبقاتي شديد ميان پزشكان ايجاد شد.

وزیر بهداشت هم در بخشی از اظهاراتش به رودرواسی ها در ساختار کشور اشاره کرد و به کنایه گفت این رودرواسی واگیردار است و به دولت هم سرایت کرده است. لاریجانی هم به کنایه به وزیر گفت این هم در تخصص شماست که بیماری واگیردار را درمان کنید.

کنایه وزیر بهداشت به رو کردن فیش های حقوقی
وزیر بهداشت البته به ماجرای فیش های حقوقی هم گریزی زد و گفت: اولین فیش حقوقی که در نظام جمهوری اسلامی علنی شد توسط اولین وزیر نفت صورت گرفت اما الان بازار رو کردن این فیش ها داغ شده است.البته ما مشکلی نداریم و هرچیزی که لازم باشد را ارائه خواهیم داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------