آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

تابش :موضوع فیش های حقوقی نجومی نوعی خط تخریبی علیه دولت است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,تابش

 نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع فیش های حقوقی نجومی نوعی خط تخریبی علیه دولت است و برخی ها باید از سیاسی کردن آن دست بردارند.

محمدرضا تابش روز دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا در مورد موضوع حقوق های نجومی که مطرح شده است، افزود: ممکن است کار غیر قانونی انجام نشده باشد، ولی بدسلیقگی هایی انجام شده و رئیس جمهوری هم دستور پیگیری این موضوع را داده است.


وی با تاکید بر این که باید از سیاسی کردن این موضوع جلوگیری شود، اظهار داشت: دولت آنقدر درگیر مسائل مختلف است که توان تحمل این جبهه های جدید سیاسی مقابل خود را ندارد، در نهایت از این موضوع همه متضرر خواهند شد.


نماینده مردم اردکان در مجلس با یادآوری این که موضوع فیش های حقوقی یک خط تخریبی طراحی شده علیه دولت است، یادآور شد: هر کس یک گوشه ای را می گیرد تا دولت را فلج و زمین گیر کند البته در مواردی دولت باید چابک تر عمل کند.


تابش در پاسخ به این سوال که چرا برخی نهادهای نظارتی در دولت قبل ورود پیدا نکردند، اظهارداشت: این موضوع در دولت گذشته هم سابقه دارد، اگر دستگاه های نظارتی وظایف خود را در دولت قبل انجام می دادند به این روز و روزگار نمی رسید.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------