آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

حقیقت‌پور: پیش داوری نکنید؛ دولت از فیش‌های حقوقی اطلاعی نداشته است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,منصور حقیقت پور

منصور حقیقت پور نماینده مجلس نهم در خصوص انتشار فیش‌های حقوقی برخی از مسئولین گفت: من خواستار این هستم که این موضوع باید به درستی بررسی شود و مشکل را پیدا کرد. باید دید این ضعف قانون در کجا وجود دارد که این همه سواستفاده می‌شود.

 به  گزارش  نامه  نیوز  ؛وی ادامه داد: حقوق ها در برخی از ادارات زوایای پنهانی وجود دارد، اینکه فردی 234 میلیون ماهیانه حقوق بگیرد به هیچ عنوان قابل درک نیست.

حقیقت‌پور با بیان اینکه نمی‌توان پیش داوری و قضاوت کرد، تصریح کرد: البته باید این قضیه مشخص شود و کمیسیون‌های مربوطه این مسئله را با دقت بررسی کنند.

وی افزود: ما در قانون حداقل و حداکثر حقوق  را داریم، زمانی که حداقل حقوق 800هزار تومان  است حداکثر حقوق حدود 8نیم میلیون تومان است. باید با مسببان و عاملان اصلی برخورد شود اما نباید آبروی نظام برده شود، این کار اصلا در شان نظام نیست و بسیار عمل بدی است.

وی با بیان اینکه تاریخ این حقوق‌های میلیونی مشخص نیست، یادآور شد: مطمعنا دولت یازدهم از این موضوع اطلاع نداشته است زیرا آنقدر درگیر پروژه های بزرگ کشور و ملی است که نمی‌تواند زمانی را بگذارد و این ادارات را کنترل کند.

حقیقت‌پور با اشاره به سخنان علوی وزیر اطلاعات در مجلس، خاطرنشان کرد: آقای وزیر در سخنانی اعلام کردند که از اینکه این موضوع افشا و رسانه‌ای شده است بسیار خشنود است زیرا دست دولت را برای بررسی‌های بیشتر باز می‌گذارد. سخنان وزیر جای خوشحالی دارد.

وی افزود: به هرحال نمیتوان ساده از کنار این موضوع رد شد ، باید بررسی  و برخوردهای لازم صورت بگیرد.اشکالات موجود رفع شود و جامعه  به سمت تعادل حرکت کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------