آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نماینده خمینی شهر: اصول‌گرایان سنتی ترجیح می‌دهند روحانی رییس جمهور باشد/ نماینده اصفهان: احمدی‌نژاد گفت که اصول‌گرا نیست



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,انتخابات ریاست جمهوری

قطعا احمدی نژاد در صورت حضور در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت می شود

 بحث انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در کشور داغ است و جریان‌های سیاسی به دنبال مشخص کردن نیروهای خود در این انتخابات هستند. در این میان بحث حمایت اصول‌گرایان از روحانی مطرح شد که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشته است.

در همین رابطه به سراغ دو نماینده اصول‌گرای مجلس دهم رفتیم نا نظر آنها را در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده جویا شویم.

حمیدرضا فولادگر ،عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران درباره برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: هنوز برنامه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 معلوم نیست و اصولگرایان باید قبل ازهر برنامه‌ای مدت‌ها بروی روش آن بحث کنند که روش رسیدن به نامزد مورد نظر چیست و بعد روی افراد و مصداق ها بحث شود .

اعضای کمیسیون صنایع و معادن اظهارداشت: تشکل‌های اصولگرا به تازگی بحث انتخابات ریاست جمهوری را شروع کرده‌اند و هنوز به مصداق ها وارد نشده‌اند و درواقع اول راه هستند و اینکه بگوییم سی نامزد دارند یا از فلان آقا حمایت می کنند اصلا هنوز در این جبهه شروع نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی در جامعه اصولگرا وجود دارند که می توانند نامزد این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری باشند اما اینکه این افراد همه شرایط را داشته باشند و بتوانند رای بیاورند موضوعی است که اصولگرایان باید با دقت آن را برای معرفی این افراد مورد توجه قراردهند.ولی در هر صورت رسیدن به یک نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری کار سخت و دشواری است .

فولادگر در پاسخ به اینکه اگر اصولگرایان نتوانند بر نامزد خاصی به وحدت برسند آیا از روحانی حمایت می کنند گفت :معلوم نیست که از اصول‌گرایان از روحانی حمایت کنند و این بستگی به شرایط دارد.

وی درمورد اینکه آیا جبهه اصولگرایان در صورت بازگشت احمدی نژاد از وی حمایت می کنند گفت:دوسال آخر دوره دوم احمدی نژاد بحث های جدی و چالشی بین وی و اصولگرایان پیش آمد به نحوی که همه اصولگرایان منتقد سرسخت او شدندو خود احمدی نژاد نیز به صراحت اعلام کرد که اصولگرا نیستم و خودش را متعلق به جامعه اصولگرایی نمی دانست و اینکه وی می آید و آیا در صورت امدن اصولگرایان از وی حمایت می کنند نیز قابل پیش بینی نیست .
 

 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,انتخابات ریاست جمهوری

در همین ارتباط محمد جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه اگر اصولگرایان با تکثر کاندیدا مواجهه شوند آیا ازروحانی حمایت می کنند در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران گفت: ما تابع قانون همه یا هیچ نیستیم ،بخش عظیمی ازاصولگرایان که اصولگرایان سنتی و معتدل هستند ترجیح می دهند که روحانی رییس جمهور باشد.

عضو کمیسیون آموزش اظهار داشت: من معتقدم اصولگرایان انقلابی که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما دیگر اصولگرا و اصلاح طلب نداریم بلکه انقلابی و غیر انقلابی داریم توجهی به روحانی نخواهند داشت و حتما خودشان کاندیدای را معرفی می کنند .

ابطحی ادامه داد:در حال حاضر کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان انقلابی علاوه بر احمدی نِژاد ،جلیلی ،قالیباف و رضایی هستند که البته بین همه این اقایان احمدی نژاد پایگاه مردمی بیتشری و احتمال پیروزی احمدی نِژاد بیشتر است.

وی در مورد تایید صلاحیت احمدی نژاد نیز گفت: قطعا احمدی نژاد تایید صلاحیت می شود .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------