آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

تهدید عطر یانفر از سوی وکیل بقایی



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عطر یانفر

 حمید بقایی که تجربه قبلی شکایتش از حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی ظاهرا نتیجه‌بخش بوده و توانسته در دادگاه بدوی محکومیت او مبنی‌بر حبس تعلیقی و انفصال را بگیرد، این‌بار قصد دارد از محمد عطریانفر، عضو ارشد حزب کارگزاران، شکایت کند.

به گزارش «تسنیم»، سیدعلی‌اصغر حسینی، وکیل‌مدافع حمید بقایی، طی نامه‌ای به عطریانفر اعلام کرده است که جناب‌عالی در مصاحبه با روزنامه آرمان به مورخ ١٦ شهریور سال ٩٤ ادعا کرده‌اید که «اتهامات وارده بر بقایی، تصویر نگران‌کننده‌ای برای نزدیکان او فراهم کرده است. به نظر می‌رسد ظاهرا بقایی پیش از آنکه تصمیم‌گیرنده اصلی باشد، کارگزار بوده است. اگر دادگاه او علنی برپا شود، احمدی‌نژاد جرئت حضور در عرصه را دیگر نخواهد داشت».

 

در ادامه این نامه آمده است: «از آنجایی که طرح هر ادعایی نیازمند ارائه مستندات متقن و اثبات آن نزد افکار عمومی است و جناب‌عالی باوجود گذشت حدود ١٠ ماه از انتشار مطالب کذب مزبور تاکنون مستنداتی در راستای اثبات سخنان خود ارائه نکرده‌اید لازم است بدون فوت وقت به خطا و اشتباه خود اعتراف و از موکل این‌جانب رسما عذرخواهی کنید». وکیل بقایی در ادامه آورده است: «اما اگر همچنان بر این سخنان کذب مُصر هستید، ضروری است بدون توسل به هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای، ظرف سه‌روز از دریافت این نامه، مستندات قانونی خود را منتشر کنید. طبعا بعد از گذشت زمان مذکور، مطابق ماده ٦٩٨ قانون مجازات اسلامی از شما به جرم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در مراجع قضائی طرح شکایت خواهد شد».

 

حمید بقایی که ١٨ خرداد سال گذشته بازداشت و ٢٨ دی ٩٤ با صدور قرار کفالت آزاد شد، پیش‌تر از حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری، به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده بود که دادگاه ویژه روحانیت در مرحله بدوی، متهم را به دو ‌سال حبس تعلیقی و دو سال انفصال از هیأت تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری محکوم کرد. اشرفی‌اصفهانی سال گذشته و یک‌ ماه پس از بازداشت بقایی، مدعی شده بود که «بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و در حدود ١٠ کشور خارجی سرمایه‌گذاری کرده است».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------