آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

جعفرزاده ایمن ابادی : آقای روحانی! فسادهای دولت احمدی نژاد را افشا کنید / دلواپسان تا دیروز احمدی نژاد را به خاطر پاداش های میلیاردی تشویق می کردند...



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ایمن  زاده

جعفرزاده ایمن ابادی :
آقای روحانی! فسادهای دولت احمدی نژاد را افشا کنید / دلواپسان تا دیروز احمدی نژاد را به خاطر پاداش های میلیاردی تشویق می کردند، امروز یادشان افتاده بیت المال هم حق الناس است / دولت روحانی، مثل دولت قبل سفره مردم را با نفت آتش نزد

این دولت، دولت راستگویان است. دولتی است که دست در جیب مردم نمی کند. این دولتی است که نفت را نمی آورد بر روی سفره مردم تا آن را به آتش بکشد. روحانی به فکر مردم و منافع ملی است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی در گفت و گو با انتخاب  اظهار کرد: در دولت قبل حجم فساد بیشتر بود و یک عده سکوت می کردند؛ این جای تعجب دارد. الان همین افراد دارند اقداماتی که از دولت قبل تا به الان وجود داشته است را در بوق و کرنا می کنند و شیپور می زنند. خب چرا آن موقع حرف نزدند؟ چرا آن موقع سکوت کردند؟ بنابراین ما این آقایان را دلسوز مردم نمی دانیم و فکر می کنیم کارشان برای رضای خدا نیست.

نمیانده مردم رشت افزود: خیلی موارد مهم و مشکل دار در دولت قبل بوده که هنوز به مردم گفته نشده و روحانی باید آن ها را افشا کند.

این نماینده در پاسخ به سئوالی در مورد جنجال سازی های اخیر، گفت: هدف فقط تخریب و ضربه زدن است و بحثی هم در این موضوع نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: حنای این افراد در جامعه دیگر رنگی ندارد و مردم هم می دانند این افراد دوستدارشان نیستند، بلکه می خواهند بخاطر منافع شخصی شان اقداماتی علیه دولت کلید بزنند و جلوی پیشرفت را بگیرند.

وی تصریح کرد: نیت این اقایان خیر نیست به دلیل اینکه در دولت قبل همین افراد شاهد بودند رییس جمهور 100 تا 1000 سکه به نزدیکانش می داد. در واقع، دلواپسان تا دیروز سکوت می کردند و حتی تشویق نیز می کردند. این افراد که الان یادشان افتاده دستبرد زدن به بیت المال، حق الناس است می خواهند  این روزها خودی نشان دهند.

وی در پایان گفت: این دولت، دولت راستگویان است، دولتی است که دست در جیب مردم نمی کند. این دولت، نفت را نمی آورد بر روی سفره مردم تا آن را به آتش بکشد. به صراحت بگویم، روحانی به فکر مردم و منافع ملی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------