آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

لاریجانی مرکز پژوهش‌ها را مامور تهیه گزارش راهکارهای قانونی برخورد با حقوق‌های غیرمتعارف کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,رییس مجلس

رییس مجلس و روسای دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها، کمیسیون اصل نود و سازمان بازرسی کل کشور در جلسه‌ای موضوع حقوق‌های غیرمتعارف و خلاءهای قانونی و اجرایی برای مقابله و برخورد با این پدیده را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای را با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس دیوان محاسبات، رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس کمیسیون اصل 90 جهت بررسی ریشه های حقوق‌های غیرمتعارف برخی مدیران تشکیل داد.

در این جلسه، ابتدا، رئیس بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات آخرین گزارش خود را ارائه کردند و رئیس مرکز پژوهش‌ها نیز برخی روش‌های سوء استفاده را مطرح کرد.

همچنین در این جلسه مطرح شد بعضی بانک‌ها و شرکت‌های دولتی از برخی مفاهیم قانونی برنامه پنج ساله  سوء استفاده کرده‌اند و در مواردی نیز تخلفات آشکاری داشته‌اند؛ گرچه تعداد موارد تخلف هنوز دقیقا مورد بازرسی قرار نگرفته که باید مشخص شود. علاوه بر این نیاز به روشن شدن محدوده امر در قانون و همچنین برخورد با متخلفین و بازگشت اموال وجود دارد.

همچنین به رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مأموریت داده شد تا با همکاری اعضای دیگر این جلسه هر چه سریعتر گزارش نهایی را همراه با راهکارهای قانونی ارائه دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------