آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

غرضی: مردم تازه از دست احمدی نژاد خلاص شده اند / کاندیداتوری چپ ها و راست های تند به نفع روحانی تمام خواهد شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , غرضی

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92، شانس پیروزی احمدی نژاد را در انتخابات آینده اندک دانست.

غرضی در گفتگو با انتخاب  در رابطه با احتمال ورود مجدد احمدی نژاد به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینکه هر کسی انگیزه سیاسی داشته باشد خوب است ،یعنی بایستی یک آدم فعال و توانمند باشد  که بتواند مردم را جمع کند و حرفش را به کرسی بنشاند که می توان گفت این از مشخصات یک جامعه خوب است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 افزود: احمدی نژاد چون در دوره ای، قدرت را چشیده،  می داند چه کار کند. اینکه احمدی نژاد بتواند افرادی را دور و بر خودش جمع کند مهم نیست، مهم بحث رای آوری است.

غرضی تصریح کرد: مردم تازه از دست احمدی نژاد خلاص شده انند. همانطور که ملاحظه فرمودید، در سال 92، روحانی فقط به یک علت رای آورد و آن هم این بود که مردم دیگر نمی خواستند به روش دوره ی احمدی نژاد زندگی کنند. بنابراین به تندروها رای ندادند. به نظر من، چه چپ تند چه راست تند هر کدام به صحنه 96بیایند به نفع آقای روحانی می شود، به دلیل اینکه؛ مردم به تندها رای نمی دهند.

وی افزود: اصولگرایان در ده سال گذشته همیشه دچار شکست شده اند و هرگز به توافق عمومی نرسیده اند. همیشه تعداد کاندیداهایشان زیاد شده است. لذا فکر می کنم در انتخابات آینده، همین اتفاق نیز بیافند، یعنی هم تندروها، هم میانه روه، چه چپ و چه راست کاندیداهای جدا معرفی می کنند .

کاندیدای سابق انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش «انتخاب» که در جناح اصولگرای سنتی چه کسی رهبری این جریان را در دست باید بگیرد گفت: بالاخره طیف راست سالهاست در کشور حضور دارد. به نظرم، آقای ناطق و آقای روحانی از اصولگرایی فاصله گرفته اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------