رسول منتجب نیا : حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد، اقدامی انتحاری است / کسی در جامعه به احمدی نژاد خوش بین نیست الا دار و دسته خودش



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, منتخب نیا سیاسی ,خبرهای  سیاسی

حجت السلام والمسلمین رسول منتجب نیا معتقد است جامعه روی خوشی به احمدی نژاد در انتخابات آینده نشان نخواهد داد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی «انتخاب» درباره احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد گفت: خیلی دل و جرات می خواهد کسی که پرونده های متعدد از جمله پرونده های مالی و غیر مالی دارد، بخواهد خودش را در معرض رای مردم قرار بدهد . بنابراین خیلی بعید به نظر می رسد که بخواهد در عرصه انتخابات ورود کند.

منتجب نیا افزود: با توجه به فضایی که در قبال احمدی نژاد وجود دارد بعید است گروه ها بخواهند از وی حمایت کنند و می توان گفت حمایت از احمدی نژاد ریسک بزرگی بشمار می آید.

وی با اشاره به فضای جامعه تصریح کرد: باوجود اینکه هنوز به صورت کامل اقدامات دولت قبل افشاگری نشده است و خیلی از اختلاسها و فسادهای این دولت رو نشده، اما افکار عمومی به شدت نسبت به احمدی نژاد بدبین است و منتظر است که دادگاهی تشکیل شود و نسبت به رییس دولت نهم و دهم برخورد بشود. در جامعه کسی به ایشان خوش بین نیست، اگر هم باشد از دار و دسته خودشان هست.

منتجب نیا در پاسخ به این سوالی در رابطه با حمایت جبهه پایداری از احمدی نژاد گفت: تصمیم اصولگرایان به حمایت از احمدی نژاد یک حماقت سیاسی است. هر گروه و هر فرد و جناحی بخواهد از احمدی نژاد حمایت کند، سرنوشت خود را با گروهی گره می زند که سرنوشتش ناپیداست و این یک نوع انتحار و خودکشی سیاسی بشمار می آید.

وی درباره احتمال حمایت اصولگرایان سنتی از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیش بینی ما این است که اصولگرایان سنتی راهی به جز حمایت از آقای روحانی ندارند و برای حفظ خودشان هم که شده باید از آقای دکتر روحانی حمایت کنند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: اصولگرایان تندرو و افراطی برای اینکه خودی نشان دهند ممکن است یک فرد تند افراطی را معرفی کنند که آن هم بعید است در جامعه بتواند محبوبیت کسب کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------