آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

تقدیم طرح «استرداد حقوق نجومی» به هیئت رئیسه مجلس



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,مجلس شورای اسلامی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» به هیئت رئیسه مجلس در جلسه فردای خانه ملت خبر داد.

به گزارش تسنیم ، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح یک‌‌فوریتی‌ «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این طرح با امضای بیش از یکصد تن از نمایندگان مجلس فردا تقدیم هیئت رئیسه خانه ملت می‌شود.
 
وی افزود: طرح یک‌فوریتی «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» با محورهای «تعیین سقف 10میلیون تومانی برای حقوقها»، «استرداد حقوقهای بیش از سقف تعیین شده» و «اختصاص سهم مازاد حقوقهای بالای 10 میلیون به افرادی با حقوق کمتر از یک‌و‌نیم میلیون و بازنشسته‌های با حقوق کمتر از یک‌ونیم میلیون» تهیه و تدوین شده است.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده این است که طرح یک‌فوریتی «استرداد حقوق نجومی و ساماندهی نظام پرداخت» تا دو هفته آینده در جلسه علنی مجلس بررسی شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------