انتقاد کیهان از «بازی‌های تاریخ گذشته» احمدی‌نژاد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, احمدی  نژاد

فعالیت‌های تبلیغاتی تازه محمود احمدی‌نژاد و هوادارانش صدای کیهان را درآورد.

به گزارش ایسنا، این روزنامه در مطلبی با عنوان «فعالیت‌های زودرس انتخاباتی! - استفاده از بازی‌های تاریخ گذشته!» نوشت: «در حالی که متاسفانه برخی از ضیافت‌های افطاری مقامات دیروز و امروز به مکانی برای کسب رای و وجهه انتخاباتی بدل شده، شنیده شده که متولیان یکی از همین ضیافت‌ها که گویا از سوی دفتر رئیس‌جمهوری سابق برای هنرمندان برگزار می‌شود، با تلاش بسیار درصدد جمع‌آوری هر چه بیشتر جماعت هنری بوده تا بلکه در مقابل رقبای خود از موقعیت بهتری برخوردار شوند.

 

این تلاش شدید! در حدی انجام گرفته که بعضا برای برخی از مدعوین (که معمولا تمایل چندانی به حضور در این گونه محافل دولتی چه امروزی آن و چه از نوع سابق و اسبقش ندارند)، علاوه بر چندین پیامک ریز و درشت، از سوی افراد دفتر مربوطه بعضا تا 4 بار تماس تلفنی گرفته شده که مثلا فلان منتقد مطبوعاتی در این ضیافت حضور داشته باشد!

به نظر می‌آید که دوران این گونه نمایش‌ها و شوهای انتخاباتی، دیری است سپری شده، حتی در آن زمان که سازندگان فیلم انتخاباتی نامزد شکست خورده ریاست‌جمهوری سال 84 از وجود برخی هنرمندان سوءاستفاده کرده و دختری را جلوی دوربین وادار به گریه کردند! ملت ایران همواره نشان داده که هوشیارتر از این به اصطلاح سیاستمداران بوده و سال‌هاست دست این گونه بازی‌های تاریخ گذشته را خوانده است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------