آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

پیگیری ماجرای «فریدون» در کمیسیون اصل ۹۰



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , برادر رئیس‌جمهور

 نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات برادر رئیس‌جمهور در حاشیه دولت گفت: لابی‌گری‌ دستیار ارشد رئیس‌جمهور چهره دولت را مخدوش کرده است.

سید حسین نقوی حسینی  نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر لابی‌گری حسین فریدون برادر و دستیار رئیس‌جمهور در انتصاب مدیران عامل میلیاردی بانک‌ها، اظهار کرد: براساس اخبار رسیده  آقای فریدون در انتصاب مدیران عامل بانکها اختیاراتی داشته و با لابی‌گری آنها را در جایگاه مدیرعاملی می‌نشانده است.

نقوی حسینی تصریح کرد: وی با این لابی‌گری موجب سوءظن‌ها شده و چهره دولت را مخدوش کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اقدامات مجلس برای برخورد با این‌گونه لابی‌گریها و تخلفات، گفت: خانه ملت مسئولیت این موضوع را به‌عهده کمیسیون اصل 90 گذاشته و این کمیسیون در نظر دارد تا همه ابعاد مسئله را بررسی و نتیجه را برای مردم بازگو کند.

نماینده مردم ورامین درمجلس افزود: انتصاب مدیرعامل بانک رفاه براساس پیشنهاد آقای فریدون از نوع فشار بود که باید وی پاسخگوی عمل خود باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------